دوومیدانی‌کاران اعزامی به جهانی امارات شنبه معرفی می‌شوند

دوومیدانی‌کاران اعزامی به جهانی امارات شنبه معرفی می‌شوند

6 شهریور 1398

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی معلولان با ابراز رضایت از عملکرد تیم دوومیدانی در مرحله دوم انتخابی و رکوردگیری مجدد برای انتخاب نفرات اعزامی به جهانی امارات گفت: روز شنبه نهم شهریور دوومیدانی کاران اعزامی به مسابقات جهانی امارات مشخص خواهند شد.

 

بهمن رضایی، در ارزیابی از عملکرد دوومیدانی کاران در رکوردگیری مجدد برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی امارات اظهار کرد: در رکوردگیری مجددی که سوم شهریور در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب با حضور ۲۶ دوومیدانی کار (۲۱ ورزشکار مرد و ۵ ورزشکار زن) برای انتخاب نفرات اعزامی به مسابقات جهانی امارات انجام شد شرایط راضی‌کننده‌تر از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بود و رکوردهای خوبی جابجا شد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که نفرات اعزامی به مسابقات جهانی امارات چه زمانی مشخص می‌شوند، افزود: شنبه ۹ شهریور در نشستی که با اعضای کمیته ملی پارالمپیک خواهیم داشت، نفرات اعزامی در بخش معلولان و نابینایان و کم‌بینایان نهایی و اعلام خواهد شد. تلاش بر این است تا حداکثر ۱۶ نفر از دوومیدانی کاران برتر را به مسابقات جهانی امارات اعزام کنیم. البته این امر بستگی به تصمیم کمیته ملی پارالمپیک دارد.

 

مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی معلولان اضافه کرد: چون در امارات تنها به نفرات اول تا چهارم سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو تعلق می‌گیرد، تلاش بر این است دوومیدانی کارانی را به جهانی امارات اعزام کنیم که در رکوردگیری مجدد حدنصاب اول تا چهارم جهان را کسب کردند.

 

رضایی در خصوص وضعیت زنان در رکوردگیری مجدد نسبت به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی گفت: در رکوردگیری مجدد از ۲۶ ورزشکار شرکت کننده، پنج نفر را ورزشکاران زن تشکیل می‌دادند که تقریبا سه نفر از آنها توانستند رکوردهای خوبی را به ثبت برسانند. به هر صورت تلاش ما بر این است که با انتخاب برترینها بتوانیم در جهانی امارات عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و بیشترین سهمیه‌های دوومیدانی را به خود اختصاص دهیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که در کدام مواد امکان کسب سهمیه در جهانی امارات قابل پیش‌بینی است، افزود: هر چند در تمام مواد دوومیدانی شانس کسب سهمیه داریم اما در پرتاب‌ها و کلاس‌های ایستاده و نشسته و دوهای سرعت شانس بالایی برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را داریم.

 

رضایی در پایان زمان اعزام تیم به مسابقات جهانی امارات را ۱۰ آبان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: آخرین اردوی تیم ملی دوومیدانی که وصل به اعزام است از اول آبان در تهران برپا می‌شود و تا ۱۰ آبان قبل از اعزام تیم به امارات ادامه خواهد داشت. مسابقات جهانی نیز از ۱۴ آبان آغاز می‌شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است