تلاش ملی پوشان تنیس روی میز ناشنوایان برای کسب مدال در هنگ‌کنگ

تلاش ملی پوشان تنیس روی میز ناشنوایان برای کسب مدال در هنگ‌کنگ

13 شهریور 1398

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان گفت: با توجه به کسب جایگاه چهارمی در بازیهای آسیایی ناشنوایان در چین تایپه، این دوره تلاش بر این است که جایگاه خود را ارتقاء دهیم و بر روی سکو قرار بگیریم.

 

محمد علی عباسی در ارزیابی از وضعیت ۴ ورزشکار تنیس روی میز ناشنوایان اعزامی به بازیهای آسیایی هنگ کنگ اظهار کرد: با توجه به این که در این دوره هدف‌گذاری اعزام تیم کیفی و مدال‌آور به بازیهای آسیایی ناشنوایان بود سعی کردیم با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی تنها کسانی را برای قهرمانی آسیا گزینش کنیم که شانس بیشتری برای کسب مدال داشتند. بنابراین پس از برگزاری انتخابی تیم ملی و در اولین اردویی که برگزار شد در نهایت فرزاد چراغی، مسعود قربانی، امیر اسدالله زاده و مریم کشتی آرا نفراتی بودند که برای بازیهای آسیایی هنگ کنگ انتخاب شدند.

 

وی گفت: برای آماده‌سازی نفرات اعزامی به بازیهای آسیایی ۴ مرحله اردو پیش بینی کردیم که دومین اردوی تیم ملی از ۲۴ شهریور در تهران آغاز و تا ۲۹ شهریور ادامه خواهد داشت.

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ناشنوایان با بیان این که در سه بخش انفرادی، تیمی و دوبل در بازیهای آسیایی شرکت خواهیم کرد، افزود: در بخش تیمی شرایط بهتری از نظر مدال آوری نسبت به انفرادی و دوبل داریم. البته این امر بستگی به وضعیت قرعه‌کشی دارد، اگر با قرعه خوبی مواجه شویم احتمال این که در دوبل نیز به مدال دست پیدا کنیم زیاد است.

 

عباسی در پایان با اشاره به کسب جایگاه چهارمی تیم تنیس روی میز ناشنوایان در بازیهای آسیایی چین تایپه خاطرنشان کرد: در دوره قبل این بازیها که در چین تایپه برگزار شد تیم تنیس روی میز ناشنوایان چهارم شد، این دوره تلاش ورزشکاران تنیس روی میز ناشنوایان ارتقا جایگاه و قرار گرفتن بر روی سکو است. امیدوارم با حمایت فدراسیون از این ورزشکاران به هدف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است