کسب مقام برتر «رادیو توان» در رویداد استارت‌آپی رویش‌تِک

کسب مقام برتر «رادیو توان» در رویداد استارت‌آپی رویش‌تِک

20 شهریور 1398

 در مراسم اختتامیه‌ رویداد فرهنگی اجتماعی  رویش که به ارزیابی استارت‌آپ‌های حوزه افراد دارای معلولیت اختصاص داشت، رادیو توان موفق به کسب رتبه برتر این رقابت‌‌ها شد

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ رویش، رویدادی برای فعالان اجتماعی، جویندگان کسب و کار‌های جدید در حوزه افراد دارای معلولیت بود که آموزش در جهت چگونگی ارائه و کمک به اجرایی شدن ایده‌های خلاقانه فردی یا تیمی و ایده‌هایی جهت بهبود زندگی افراد دارای معلولیت را دنبال می‌کرد.

بر اساس این گزارش در روز اول رویداد، استارت‌آپ‌های شرکت‌کننده به ارائه یک دقیقه‌ای ایده خود پرداختند و

در روز دوم و پس از برگزاری کارگاه، ایده‌های خود را پرورش داده و در روز سوم پس از 3 روز تلاش و فعالیت مستمر، بعضی از تیم‌ها با هم تجمیع شدند و در انتها ۱۶ تیم برای ارائه نهایی اعلام آمادگی کردند.

اغلب ایده‌ها در زمینه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، تجهیزات پزشکی، نمایشگاه هنر و صنایع دستی به صورت آنلاین، اپلکیشن‌های کاربردی و... بود. شرکت‌کنندگان سعی داشتند با توجه به مسؤولیت اجتماعی خود گوشه‌ای از مشکلات افراد دارای معلولیت را تسهیل یا برطرف نمایند.

در میان تمام ایده‌ها، ایده «رادیو توان» نیز توسط عوامل اجرایی به ببیندگان و داوران حاضر در سالن ارائه شد و

در ساعات پایانی اختتامیه بر اساس تصمیم داوران حاضر و پس از بررسی و ارزیابی طبق استانداردهای لازم و معتبر، رادیو توان توانست کسب رتبه اول را در بین شانزده تیم شرکت‌کننده به خود اختصاص دهد. همچنین استارت آپ «دیجی بریل» کسب رتبه دوم و «بهین جا» حائز کسب رتبه سوم رویداد شدند.

مجتمع رعد این موفقیت ارزشمند را به کارآموختگان این خیریه، زهرا خان‌اف و یوسف رستمی صمیمانه تبریک عرض می‌کند و امیدوار است شاهد موفقیت‌های بیش از پیش تمام عزیزان توان‌یاب باشد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است