راهیابی دو شناگر معلول ایران به فینال ۱۰۰ متر قورباغه قهرمانی جهان

راهیابی دو شناگر معلول ایران به فینال ۱۰۰ متر قورباغه قهرمانی جهان

23 شهریور 1398

در ادامه رقابتهای پارا شنای قهرمانی جهان که در لندن در حال برگزاری است، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد در رقابتهای ۱۰۰ متر قورباغه به فینال راه پیدا کردند.

 

 در ادامه رقابتهای پاراشنا قهرمانی جهان که در لندن در حال برگزاری است، شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد در مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر قورباغه، کلاس S۱۰ به مصاف حریفان خود رفتند که سینا ضیغمی نژاد با زمان یک دقیقه و ۱۲ ثانیه و ۹۴ صدم ثانیه به عنوان نفر چهارم به فینال راه پیدا کرد و شاهین ایزدیار با ثبت رکورد یک دقیقه و ۱۳ثانیه و ۵۴ صدم ثانیه در رده ششم ایستاد و به فینال مسابقات راه یافت.

 

رقابتهای پاراشنای قهرمانی جهان که برای کسب سهمیه بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو است با حضور ۶۰۰ ورزشکار از ۶۰ کشور در لندن در حال برگزاری است که پیش از این ۳ نماینده ایران از راهیابی به فینال این مسابقات بازمانده بودند.

 

در ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۰ شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی‌نژاد در جایگاه دوازدهم و سیزدهم ایستادند و در مرحله مقدماتی ماده ۴۰۰ متر آزاد سینا ضغیمی نژاد در رده نهم قرار گرفت.

 

همچنین در مسابقات شنا ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی و ۵۰ متر آزاد شاهین ایزدیار در جایگاه دهم قرار گرفت و سینا ضیغمی نژاد دوازدهم جهان شد.

 

در رقابتهای شنای نابینایان و کم‌بینایان نیز محمد حسین کریمی جهان آبادی در ۱۰۰ متر قورباغه، ۵۰ متر آزاد و ۱۰۰ متر آزاد قهرمان جهان در جایگاه دهم، دوازدهم و چهاردهم جهان ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند.

 

امروز و در پایان این رقابتها شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در ماده ۱۰۰ متر قورباغه به مصاف حریفان خود می‌روند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است