گروه همیاری بانوان

گروه همیاری بانوان

1 مهر 1398

اعضای این گروه باتوجه به تخصص و علاقه شان به طور سازماندهی شده در بخشهای مختلفی مانند تبلیغات، مددکاری، آموزش، جذب کمکهای مردمی و... فعالیت می کنند. اعضای این گروه در پايان هر سال تقویم کاری سال جدید را تنظیم کرده و هر دوشنبه در جلسه ای که در ساختمان اصلی رعد برگزار میشود شرکت میکنند. برگزارکردن بازارچه، جشنواره های غذا، کنسرتها، جشن 12 آذر (روز معلول)، مراسم افطاری در ماه رمضان و برنامه های مناسبتی دیگر از فعالیتهای این گروه است. اعضای این گروه هم مانند گروه جوانان با شناسایی و معرفی توانیابان به مجتمع، برگزاری کلاسهای آموزشی و همچنین جذب کمک های مالی خیرین به رشد و ارتقای مجموعه کمک میکنند

 

افرادی که تمایل دارند به گروه همیاری بانوان بپیوندند با توجه به شرایطشان می‌توانند یکی از سه روش زیر را انتخاب کنند:


• اعضای پیوسته این افراد با معرفی یکی از اعضای گروه به‌عنوان اعضاي پیوسته پذیرفته می‌شوند و باید زمان کافی داشته باشند تا بتوانند به‌طور مستمر با گروه همکاری کنند.

• اعضای وابسته  افرادی هستند که باتوجه به نیاز گروه از طرف اعضا دعوت به همکاری می‌شوند یا در مناسبت هاي خاص خودشان داوطلب می‌شوند تا با گروه همکاری کنند.
 
• اعضای افتخاری افرادی هستند که توانایی علمی، فرهنگی و اجتماعی برجسته‌ای دارند و هیئت مدیره گروه بانوان آن‌ها را تایید و پذیرش می‌کند.

در پایان 2 سال فعالیت هیأت مدیره گروه همیاری بانوان خیریه رعد با حضور منصوره پناهی مدیرعامل، صدیقه اکبری نایب رئیس هیأت مدیره و جمعی از اعضا فعال این گروه، انتخابات دور جدید برگزار شد.
 
در این مراسم که 44 نفر از اعضا با سابقه گروه همیاری بانوان خیریه رعد گردهم آمدند تا برای 2 سال آینده مدیران این گروه پر تلاش را انتخاب کنند.
 
 11 نفر از حضار تمایل خود را برای عضو در هیأت مدیره گروه اعلام کردند که پس از برگزاری انتخابات و شمارش آرا به ترتیب ناهید بروجردی، سهیلا کاشانی، فرزین مدرسی، سیما کریمیان ، آذر صادقپور، فلور موسوی و سیهلا علاقه بند بالاترین آرا را به خود اختصاص دادند.
 
نفرات منتخب پس از برگزاری انتخابات نخستین جلسه هیات مدیره جدید را برپا کردند و نفراتی را برای سمت‌های گروه انتخاب کردند که عبارت‌اند از: ناهید بروجردی به سمت مدیرگروه، سهیلا کاشانی به سمت معاون گروه، فرزین مدرسی به سمت خزانه‌دار گروه و فلور موسوی به سمت دبیر گروه.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است