حضور چهار بانوی زنجانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر

حضور چهار بانوی زنجانی در اردوی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر

13 مهر 1398

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان، از حضور چهار بانوی زنجانی در اردوی آمادگی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر خبر داد.

 

مهدی مرادی  با اشاره به برگزاری اردوی آمادگی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان در تهران، از حضور چهار ملی‌پوش زنجانی در این اردو خبر داد و افزود: حضور چهار ورزشکار در اردوی تیم‌ملی، حاکی از جایگاه ارزشمند زنجان در رشته بسکتبال با ویلچر ایران است که امیدواریم حضور در این اردوها منجر به قرار گرفتن ورزشکاران زنجانی در ترکیب نهایی باشد.

 

وی با یادآوری اینکه اردوی آمادگی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان از 8 تا 12 مهرماه امسال به میزبانی تهران برگزار شد، تصریح کرد: در این مرحله از اردو 17 ورزشکار حضور داشتند که سهم ورزشکاران زنجانی چهار ورزشکار به نام‌های سحر حیدری، جده تاره، لیلا عباسی و رقیه امیری بود که بی‌تردید با توجه به شناختی که از این ورزشکاران داریم، پیش‌بینی می‌کنیم شاهد حضور چند بانوی زنجانی در ترکیب اصلی تیم‌ملی باشیم.

 

این فعال ورزشی با بیان اینکه علاوه بر چهار ورزشکار زنجانی، 13 ورزشکار نیز از استان‌های فارس، اردبیل، خراسان‌رضوی، کرمان، اصفهان و یزد در اردوی آمادگی تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان حضور داشتند، ادامه داد: اردویی که ورزشکاران در تهران پشت سر گذاشتند، سومین مرحله از اردوی آمادگی تیم‌ملی بود که در این مرحله از اردو نیز شاهد حضور ورزشکاران زنجانی بودیم.

 

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان، با اشاره به اینکه زنجانی‌ها همواره پای ثابت تیم‌های ملی در رشته‌های مختلف بوده‌اند، اظهار کرد: خوشبختانه این هیئت بانوان فعال و توانمندی را در رشته‌های مختلف تحت پوشش دارد که توانسته‌اند تا به امروز به موفقیت‌های ارزشمندی در رویدادهای مختلف کشوری و بین‌المللی دست یابند که نمونه بارز آن حضور موفق در بازی‌های پاراآسیایی 2018 جاکارتای اندونزی بود.

 

مرادی با بیان اینکه زنجان علاوه بر برخورداری از ورزشکاران مستعد، در عرصه مربیگری نیز از وجود مربیان مجرب بهره می‌برد، خاطرنشان کرد: آزاده همایون‌پور یکی از همین مربیان است که به عنوان مربی در جمع اردونشینان مرحله سوم تیم‌ملی بسکتبال با ویلچر بانوان حضور داشت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است