مناسب سازی معابر استان تهران نیازمند تغییر نگرش مدیران است

مناسب سازی معابر استان تهران نیازمند تغییر نگرش مدیران است

11 مهر 1398

انوشیروان محسنی بندی،  در دومین جلسه ستاد مناسب سازی معابر عمومی اظهار داشت: مناسب سازی محیط شهری از شاخص های فرهنگی و نشان دهنده وجهه اجتماعی شهروندان یک جامعه است اما متاسفانه در کشور ما با این سابقه غنی فرهنگی و اجتماعی موضوع مناسب سازی به این دلیل که نیاز عامه مردم نیست؛ مورد بی توجهی قرار گرفته و حتی سالمندان، افراد دارای محدودیت های جسمی موقت و زنان باردار نیز به مناسب سازی محیط و اماکن نیاز دارند.

 

محسنی بندپی با بیان اینکه مناسب سازی معابر نیازمند تغییر نگرش مدیران است گفت: ۶۳درصد معابر در کشور هنوز مناسب سازی نشده است و در مناسب سازی معابر استان تهران به ویژه در واحدهای اداری بسیار عقب هستیم و برای شتاب در این کار نیازمند تغییر نگرش مدیران هستیم.

 

استاندار تهران بیان داشت: سالانه ۱۶هزار نفر در تصادفات جاده ای دچار معلولیت می شوند و به جامعه معلولین افزوده می شود و برای این این افراد باید برنامه ریزی کنیم چرا که مناسب سازی، تردد آسان و ورود معلولین به اماکن عمومی جز کنوانسیون معلولین است و باید عملیاتی شود.

 

وی در ادامه عنوان داشت: مدیران مناسب سازی را امری قانونی و خداپسندانه تلقی کنند و باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند و می توان از محل اعتبارات ارزش افزوده نسبت به مناسب سازی مدارس شهر تهران اقدام کرد.
 
 
منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است