برگزاری نشست رؤسای مراکز آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی

برگزاری نشست رؤسای مراکز آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی

17 مهر 1398

با حضور دکتر حسین علاقه‌بند و مهندس احمد میرزاخانی به همراه مسؤولان، مدیران و کارکنان مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد، نشست روسای مراکز آموزش دانشگاه جامع علمی کاربردی سرپرستی‌های غرب و شرق استان تهران در سالن همایش خیریه رعد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مجتمع رعد؛ در این مراسم که دکتر محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی به اتفاق مدیران و سرپرستان استانی و همراهی روسای مراکز آموزش استان تهران حضور داشتند، ابتدا مهندس احمد میرزاخانی بنیانگذار مجتمع رعد و رئیس هیأت رئیسه مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد با اشاره به اهدافی که مجتمع رعد در فرآیند توانمندسازی افراد دارای معلولیت بر عهده دارد، افزود: آموزش منجر به اشتغال، توانبخشی، مهارت‌آموزی و زمینه‌سازی برای کسب استقلال اجتماعی بخشی از وظایفی است که مجتمع رعد متعهد به انجام آنهاست.

وی با اشاره به فعالیت دانشگاه جامع علمی کاربردی و کارکردهای این دانشگاه در سطح جامعه، افزود: تلاش‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی دقیقاً در راستای اهداف مجتمع رعد قرار دارد و نقش این دانشگاه در تربیت توان‌یابان متخصص غیرقابل انکار است.

بر اساس این گزارش حجت‌الاسلام‌المسلمین رمضانی مسؤول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی گزارشی از اقدامات انجام شده در واحدهای استانی غرب و شرق استان تهران ارائه کرد و در ادامه سرپرست غرب تهران درخواست کرد برای بهتر شدن فرآیند اجرایی صدور گواهینامه و دانشنامه و ... از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

در ادامه این مراسم دکتر محمدحسین امید با اشاره به حق تجدید نظرخواهی مدرسان، افزود: مدرسانی که به فرآیند گزینش دانشگاه اعتراض دارند، از حق اعتراض و تجدید نظر استفاده کنند تا پرونده آنها در هیأت‌های پیش‌بینی شده مورد بررسی قرار گیرد.

در بخش پایانی این مراسم روسای مراکز آموزش به اتفاق سرپرستان استانی غرب و شرق استان تهران پیرامون سازماندهی مدرسان، سر فصل دروس، کیفیت مهارت‌آموزی، اساسنامه و ... بحث و تبادل نظر کردند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است