همه ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی شانس مدال دارند/ دیسک، وزنه و نیزه استاندارد نداریم

همه ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی شانس مدال دارند/ دیسک، وزنه و نیزه استاندارد نداریم

20 مهر 1398

مربی پرتاب‌های تیم ملی دو و میدانی معلولان و کم‌بینایان با بیان اینکه همه ملی‌پوشان اعزامی به رقابت‌های جهانی شانس کسب مدال دارند، می‌گوید: دیسک، وزنه و نیزه استاندارد نداریم.

 

‌مصطفی بهرامی ، با اشاره به در پیش بودن رقابت‌های جهانی اظهار کرد: ۱۹ ورزشکار و چهار مربی به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند و رقابت‌ها از ۱۶ تا ۲۳ آبان در امارات برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: با توجه به رکوردها، همه ورزشکاران ایرانی که به رقابت‌های جهانی اعزام می‌شوند، شانس کسب مدال دارند و در شرایط خوبی بسر می‌برند.

 

بهرامی با بیان اینکه دو مرحله دیگر از اردوها باقی‌مانده، تصریح کرد: اواخر هفته جاری تا ۲۳ مهرماه یک مرحله و یک اردو هم متصل به اعزام است که در تهران برگزار می‌شوند.

 

این مربی لرستانی خاطرنشان کرد: تنها مشکل ما نبود دیسک، وزنه و نیزه استاندارد است که فدراسیون تلاش می‌کند این وسایل را تأمین کند اما موفق نشده است.

 

وی تصریح کرد: برخی از ورزشکارها با هزینه خودشان این وسایل را خریداری می‌کنند که با توجه به شرایط تأمین این‌ها برای همه امکان‌پذیر نیست.

 

بهرامی در خصوص زمین پرتاب‌های مجموعه ورزشی تختی خرم‌آباد گفت: خوشبختانه این زمین تجهیز شده و در حال حاضر مشکلی ندارد و حتی می‌توانم بگویم از زمین‌های پایتخت چیزی کم ندارد. با توجه به اینکه حدود ۶ نفر از ۱۹ ورزشکار اعزامی به رقابت‌های جهانی در این زمین تمرین می‌کنند، مسئولان استان شرایط خوبی مهیا کرده‌اند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است