دوست دارم آقای گل پارالمپیک توکیو شوم

دوست دارم آقای گل پارالمپیک توکیو شوم

22 مهر 1398

آقای گل فوتبال پنج نفره بازیهای آسیایی تایلند پس از نایب قهرمانی و کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: پس از کسب عنوان آقای گلی بازیهای آسیایی تایلند تلاش خواهم کرد در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز این عنوان را به خود اختصاص دهم.

 

بهزاد زاد علی اصغر : مسابقات فوتبال پنج نفره قهرمانی آسیا تایلند آخرین فرصت برای کسب سهمیه بود که تیم ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی توانست به سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز دست پیدا کند. هرچند هدف‌گذاری بر این بود که در جایگاه قهرمانی قرار بگیریم اما متاسفانه مصدومیت چند نفر از بازیکنان و از سوی دیگر نبود تغذیه مناسب در جریان بازیهای آسیایی سبب شد تا قهرمانی را از دست بدهیم.

 

وی گفت: وضعیت تغذیه کشور میزبان به حدی از نظر کیفیت پایین بود که ما مجبور می‌شدیم با خوردن کنسرو در بازیها شرکت کنیم که این مساله سبب افت انرژی بازیکنان در جریان بازیها می‌شد. به هر صورت اگر مسوولین انتظار قهرمانی از این تیم در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو را دارند باید برنامه ریزی بهتری برای این تیم داشته باشند.

 

آقای گل فوتبال پنج نفره بازیهای آسیایی تایلند خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از بازیکنان فوتبال پنج نفره شاغل نیستند و از نظر تامین معیشت با مشکلات زیادی مواجه هستند، اگر بحث ملی است و هدف اهتزاز درآوردن پرچم کشور در میادین بین‌المللی و پارالمپیک است باید مسوولین هیچ تفاوتی بین ورزشکاران سالم و معلول قائل نشوند. اگر این بازیکنان تحت حمایت بیشتری قرار بگیرند قطعا در پارالمپیک ۲۰۲۰ می‌توانیم به فینال راه پیدا کنیم و برای قهرمانی بجنگیم.

 

وی کسب عنوان آقای گلی پارالمپیک ۲۰۲۰ را بزرگترین آرزوی خود عنوان کرد و افزود: برای این که بتوانم آقای گل آسیا شوم با کمترین امکانات در تبریز به صورت شبانه روز تمرین می‌کردم تا به اهداف پیش‌بینی شده خود دست پیدا کنم. حال برای تکرار این عنوان در توکیو سعی دارم تمریناتم را نسبت به قبل افزایش دهم تا به آرزوی قلبی خود برسم.

 

زاد علی اصغر با اشاره به نبود هیچ گونه امکانات و زمین اختصاصی برای تمرین بازیکنان فوتبال پنج نفره در تبریز خاطرنشان کرد: متاسفانه مسوولین این استان هیچ اهمیتی برای بازیکنان فوتبال پنج نفره قائل نیستند و تنها قول می‌دهند بدون این که به آن عمل کنند. به طوری که بعد از نایب قهرمانی در تایلند و کسب عنوان آقای گلی در قهرمانی آسیا نه تنها مسوولین استان آذربایجان شرقی بعد از بازگشت از این مسابقات تجلیلی از من به عمل نیاوردند بلکه رسانه‌های تبریز نیز هیچ پوشش خبری در خصوص موفقیت تیم فوتبال پنج نفره در بازیهای آسیایی نداشتند.

 

وی در پایان در خصوص قراردادش با تیم باشگاهی کایسری اسپور ترکیه گفت: با این باشگاه به مدت ۲ سال قرارداد دارم اما چون اولویت نخست من تیم ملی کشورم است متاسفانه به دلیل عدم همکاری با این باشگاه جریمه شدم. حتی احتمال دارد امسال نتوانم برای این تیم بازی کنم. به هرصورت چون هدف‌گذاری من پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیوست فعلا تصمیمی برای بازی در لیگ باشگاهی ترکیه ندارم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است