اجرای ورزش صبحگاهی توان‌یابان رعد در باغ‌راه فدک

اجرای ورزش صبحگاهی توان‌یابان رعد در باغ‌راه فدک

29 مهر 1398

 

با حضور تعدادی از توان‌یابان مجتمع رعد برنامه ورزش صبحگاهی در پارک فدک شهرک غرب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ این برنامه در جهت توسعه ورزش همگانی باهدف افزایش سلامت جسمی و ذهنی کارآموزان مجتمع رعد با حضور 10 نفر از توان‌یابان و همراهی مرجان وحیدنیا مدرس تایچی و اکبر خانی مسئول ورزش این مؤسسه برگزار شد.

اکبر خانی در گفت و گو با خبرنکار روابط عمومی مجتمع رعد با مثبت ارزیابی کردن این فعالیت‌ها افزود: یقیناً ورزش در سلامتی توان‌یابان ما مؤثر است و به آنها کمک می‌کند که حضور مؤثرتری در کارگاه‌های مهارت‌آموزی رعد داشته باشند. ما با برگزاری برنامه‌های ورزشی توان‌یابان در فضای تفریحی ـ ورزشی به دنبال آن هستیم تا علاوه بر تأثیر در حضور اجتماعی توان‌یابان، حق افراد دارای معلولیت برای استفاده از امکانات شهری را متذکر شویم.

وی افزود: در حال حاضر ما برنامه‌های مختلف ورزشی، تفریحی برای کارآموزان در مجتمع رعد داریم و در تلاش هستیم تا ورزش به‌عنوان یکی از برنامه‌های همیشگی توان‌یابان عضو مجتمع پذیرفته شود. همنین واحد آموزش برنامه‌هایی برای برگزاری منظم  ورزش همگانی توان‌یابان را در دستور کار دارد و کارآموزان در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت خود را ادامه می‌دهند تا ضمن انجام یک رشته ورزشی بتوانند وارد دنیای حرفه‌ای ورزش شوند و مراتب پیشرفت را تا ورزش قهرمانی و جهانی طی کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است