کمان‌دار معلول ایران به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید

کمان‌دار معلول ایران به فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا رسید

30 مهر 1398

در ادامه رقابت‌های پارا تیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران در مرحله حذفی به مصاف حریفان خود رفتند که «هادی نوری» در کامپوند مردان توانست به فینال قهرمانی آسیا راه پیدا کند. نوری ابتدا با نتیجه ۱۴۰ بر ۱۳۱ نماینده عراق را شکست داد، در دور دوم حذفی با نتیجه ۱۴۳ بر ۱۴۱ برابر کماندار ویتنام به پیروزی رسید و در ادامه با نتیجه ۱۴۴ بر ۱۳۸ نماینده پارالمپیک را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

 

وی در نیمه نهایی برابر کماندار مالزی با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۳۶ به برتری رسید و فینالیست شد. نوری در دیدار فینال باید به مصاف کمانداری از چین برود.

 

همچنین «مریم یاورپور» در کامپوند بانوان در دور نخست مسابقات حذفی با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۲۶ برابر کمانداری از اندونزی به برتری رسید، در دور دوم با نتیجه ۱۴۵ بر ۱۴۱ برابر نماینده چین شکست خورد و حذف شد. در ماده W۱ و در مرحله یک چهارم نهایی نیز «مجید کاکوش» با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۳۴ برابر «محمدرضا زندی» دیگر کماندار کشورمان به برتری رسید.

 

این مسابقات با هدف کسب سهمیه انفرادی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در رشته‌های ریکرو، کامپوند و w۱ در بانکوک تایلند در حال برگزاری است.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است