جایگاه ششم میکس تیم کامپوند در مرحله مقدماتی قهرمانی معلولان آسیا

جایگاه ششم میکس تیم کامپوند در مرحله مقدماتی قهرمانی معلولان آسیا

29 مهر 1398

در نخستین روز از رقابتهای پاراتیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، میکس تیم کامپوند در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی در جایگاه ششم قرار گرفت.

 

در نخستین روز از رقابتهای پاراتیروکمان قهرمانی آسیا که در بانکوک تایلند در حال برگزاری است، کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی ریکرو، کامپوند و W۱ به مصاف حریفان خود رفتند که در بخش کامپوند مردان هادی نوری در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با  ۶۸۲ امتیاز در رده هفتم قرار گرفت.

 

وی در مرحله حذفی باید به مصاف کمانداری از عراق برود.

زهرا دلخوش دیگر کماندار ایران در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان با ۵۶۲ امتیاز در رده ششم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم با کمانداری از تایلند دیدار خواهد کرد.

 

 در ماده W۱ مجید کاکوش در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با ۶۴۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و محمدرضا زندی دیگر کماندار ایران در این ماده در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی با ۶۳۴ امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مجید کاکوش خواهد رفت.

 

در کامپوند بانوان نیز مریم یاورپور در دور مقدماتی با ۶۴۳ امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفت. وی در دور حذفی باید به مصاف نماینده اندونزی برود.

 

تیم میکس کامپوند کشورمان نیز با  ۱۳۲۵ امتیاز در رده ششم ایستاد. تیم میکس کامپوند در دور نخست حذفی استراحت خواهد داشت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است