برگزاری هم‌اندیشی بررسی نیازهای آموزشی افراد دارای معلولیت 

برگزاری هم‌اندیشی بررسی نیازهای آموزشی افراد دارای معلولیت 

1 آبان 1398
نشست هم اندیشی بررسی نیازهای آموزشی افراد دارای معلولیت با حضور دکتر محمد کمالی استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران، منصوره پناهی مدیرعامل مجتمع رعد و مشارکت تعدادی از توان یابان در سالن همایش رعد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ نشست هم اندیشی به درخواست یک موسسه نیکوکاری در شرف تأسیس" دات"  برای بررسی نیازهای آموزشی و مهارت‌آموزی افراد دارای معلولیت برگزار شد.
بر پایه این گزارش در این تحقیق میدانی، نیازهای آموزشی برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت که موجب افزایش کیفیت زندگی آنها خواهد شد، بررسی می‌شود.
در پایان این نشست دکتر محمد کمالی ضمن مثبت ارزیابی کردن این پژوهش و اظهار رضایت  از ایده‌ها و نظرات مطرح شده توان یابان، گفت: در این تحقیق ما به دنبال شناخت نیازهایی از گروه‌های مختلف دارای معلولیت هستیم که ممکن است در مراکز آموزشی به آن توجه نشده باشد.
عضو هیئت‌امنا مجتمع رعد افزود: این تحقیق در چند مرحله انجام می‌شود. ما بعد از این مرحله و ارزیابی مؤثر داده‌ها با گروهی از مدیران و فعالان سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه معلولیت نشست مشترکی را خواهیم داشت و همچنین در ادامه آن با برخی از کارشناسان و اساتید نیز مصاحبه‌هایی برای ارزیابی دقیق‌تر این نیازها انجام خواهیم داد.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است