تغییر کادر فنی وزنه‌برداری معلولان/استعفای رییس انجمن وزنه‌برداری

تغییر کادر فنی وزنه‌برداری معلولان/استعفای رییس انجمن وزنه‌برداری

17 آذر 1398

رییس انجمن وزنه‌برداری معلولان پس از استعفای خود از ریاست انجمن گفت: تغییر کادر فنی با سیاست‌های انجمن هم‌خوانی ندارد و با استعفای خود سعی کردم ناهماهنگی در ترکیب تیم وزنه‌برداری ایجاد نشود.

 

بابک محمدی  درباره استعفای خود از ریاست انجمن ورنه‌برداری معلولان اظهار کرد: بعد از قهرمانی در مسابقات جهانی قزاقستان تمام برنامه‌ریزی خود را معطوف پارالمپیک کرده بودیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را در توکیو داشته باشیم، متاسفانه زمزمه‌هایی در خصوص تغییر حسین توکلی سرمربی تیم ملی بود که بعد از مدتی این موضوع جدی شد. البته این تغییر از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان اعمال نشده و قطعا تصمیم خود کمیته ملی پارالمپیک است که برای بازیهای پارالمپیک توکیو از سرمربی دیگری استفاده شود.

 

وی گفت: چون احتمال داشت سیاست من با کادر فنی جدید هم‌خوانی نداشته باشد تصمیم گرفتم به نفع تیم از سمت ریاست انجمن کناره‌گیری کنم تا ناهماهنگی در ترکیب تیم ایجاد نشود.

 

رییس پیشین انجمن وزنه‌برداری معلولان اضافه کرد: با تغییراتی که در کادر فنی در ابتدای سال ایجاد شد، تیم یکدست و خوبی داشتیم و عملکرد آن رو به رشد بود، با این ترکیب در پارالمپیک توکیو می‌توانستیم به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم. حال با تغییر کادر فنی مشخص نیست وضعیت تیم در پارالمپیک چگونه خواهد شد.

 

محمدی پیرامون این پرسش که آیا تصور نمی کنید با تغییرات ایجاد شده و با کناره‌گیری شما از ریاست انجمن شرایط راضی‌کننده‌ای در پارالمپیک توکیو نداشته باشیم، تصریح کرد: در این زمینه من پاسخگو نیستم هر کسی که برای کادر فنی وزنه‌برداری تصمیم گرفته قطعا شرایط را ارزیابی کرده و باید خود پاسخگو باشد.

 

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا فدراسیون نیز در چنین تصمیمی دخالت داشته است، افزود: تصور نمی‌کنم فدراسیون در این زمینه دخالتی داشته باشد، من از صمیمی که همواره در خدمت تیم ملی وزنه برداران جانبازان و معلولان بود تشکر می‌کنم و تا به امروز مشکلی با او نداشتیم، این تصمیم هیچ ارتباطی به فدراسیون ندارد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است