نام‌نویسی تنها دو کاندیدا برای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان

نام‌نویسی تنها دو کاندیدا برای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان

24 آذر 1398

نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان از دوشنبه هفته گذشته (۱۸ آذرماه) آغاز شد. در این مدت تنها دو نفر متقاضی عهده‌دار شدن این مسئولیت شده اند.

 

نقی مهدوی رئیس هیات جانبازان و معلولان استان مازندران اولین کاندیدای ریاست در فدراسیون جانبازان و معلولان بود که هفته گذشته نام نویسی خود را انجام داد. امروز یکشنبه نیز محمدرضا موچانی کارمند بنیاد شهید و امور ایثارگران که مدرک مربیگری و داوری درجه یک پاراوزنه برداری را هم دارد به عنوان دومین کاندیدا ثبت نام کرد.

 

نام نویسی از کاندیداهای ریاست فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان طبق قانون به مدت ۱۰ روز کاری و تا اول دی ماه ادامه خواهد داشت.

 

حمید صمیمی پیش از این ریاست فدراسیون جانبازان و معلولان را بر عهده داشت. وی که تجربه ۶ ساله از ریاست در بنیاد شهید استان تهران را داشت بهمن ماه سال ۹۶ با کسب آرای لازم از مجمع انتخاباتی ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت اما آبان ماه گذشته یعنی ۲۱ بعد از ریاستش در این فدراسیون اعلام استعفا کرد تا به حوزه کاری قبلی خود بازگردد. 

 

طبق حکم وزیر ورزش صمیمی از آبان ماه سرپرست فدراسیون جانبازان و معلولان است و تا زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این مسئولیت را بر عهده خواهد داشت.

 

منبع : مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است