آموزش مهارت‌های زندگی در کتابخانه‌های عمومی استان یزد

آموزش مهارت‌های زندگی در کتابخانه‌های عمومی استان یزد

26 آذر 1398

بهزیستی استان یزد در راستای همکاری، اجرا و ارائه خدمات فرهنگی به افرادِ در معرض آسیب‌های اجتماعی و ارتقای سطح توانایی‌های افراد دارای معلولیت با اداره کل کتابخانه‌های عمومی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

 

«علی محمد عطابخش» مدیر کل بهزیستی استان یزد در آیین امضا این تفاهم‌نامه، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی استان متعهد به اطلاع‌رسانی دقیق برنامه‌ها به بهزیستی استان و آماده‌سازی شرایط و امکانات برگزاری کارگاه آموزشی در حوزه آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های زندگی در کتابخانه‌های عمومی استان است.

 

وی عضویت رایگان افراد تحت پوشش بهزیستی در کتابخانه های عمومی استان و برگزاری دوره آموزشی ویژه کتابداران بخش نابینایان کتابخانه های استان را از دیگر تعهدات نهاد کتابخانه‌های عمومی استان در این تفاهم نامه ذکر کرد.

 

عطابخش در خصوص تعهدات بهزیستی استان یزد در این تفاهم‌نامه، گفت: بهزیستی متعهد به فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری جامعه هدف خود در برنامه‌های نهادکتابخانه‌ها، جشنواره کتابخوانی رضوی و همچنین اعلام آمار جامعه هدف (نابینایان، سالمندان، ناشنوایان) است.

 

 مدیر کل بهزیستی همچنین برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارتهای زندگی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از تعهدات بهزیستی دانست و گفت: بهزیستی همچنین متعهد به مناسب‌سازی ورودی کتابخانه‌ها ویژه افراد دارای معلولیت و تامین ایاب و ذهاب جامعه هدف در ویژه برنامه‌های کتابخانه‌ای است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است