علیرضا رضایی: از بهمن ماه برای مسابقات جهانی ترکیه اردو می‌زنیم

علیرضا رضایی: از بهمن ماه برای مسابقات جهانی ترکیه اردو می‌زنیم

28 آذر 1398

رییس انجمن کشتی ناشنوایان گفت: از این که با ناشنوایان کار می‌کنم احساس خوبی دارم، امیدوارم این حضور سبب شود تا جایگاه کشتی ناشنوایان در جهان پررنگ‌تر دیده شود.

 

علیرضا رضایی ، پس از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان به میزبانی استان البرز اظهار کرد: هر چند برای اولین بار از نزدیک نظاره‌گر مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان بودم اما تجربه ارزشمندی بود و به گفته‌ کسانی که سال گذشته نیز شاهد برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی بودند، سطح این دوره از مسابقات با توجه به پیشرفتی که استانها داشتند، قابل قبول و راضی‌کننده‌تر بود.

 

وی زمان برگزاری اردوی تیم ملی کشتی ناشنوایان برای شرکت در قهرمانی جهان ترکیه را بهمن‌ماه عنوان کرد و افزود: اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان برای آماده‌سازی جهت شرکت در قهرمانی جهان ترکیه از بهمن‌ماه آغاز می‌شود. البته تا پایان سال دو اردو برای کشتی گیران ناشنوا پیش‌بینی شده و در سال آینده نیز اردوها تا خردادماه زمان اعزام تیم به ترکیه ادامه خواهد داشت تا بهترین نفرات را برای قهرمانی جهان گزینش کنیم.

 

رضایی در ارزیابی از جایگاه کشتی ناشنوایان در جهان خاطرنشان کرد: در رده سنی بزرگسالان حرف اول را می زنیم اما در سایر رده‌های سنی در جایگاه دوم و سوم قرار داریم. سعی ما بر این است که بتوانیم جایگاه کشتی ناشنوایان را در جهان مطرح کنیم تا پررنگ‌تر دیده شوند.

 

رییس انجمن کشتی ناشنوایان در پاسخ به این پرسش که وضعیت کشتی ناشنوایان را برای جهانی ترکیه چگونه ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: در حال حاضر نمی‌توانم ارزیابی دقیقی نسبت به عمکرد کشتی‌گیران ناشنوا داشته باشم، پس از برگزاری چند مرحله اردوی آمادگی، ارزیابی بهتری می‌توانم در این زمینه ارائه دهم که شرایط کشتی‌گیران در ترکیه چگونه خواهد بود.

 

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا کار کردن با کشتی‌گیران ناشنوا کار سختی است یا خیر؟ گفت: باعث افتخار من است که به افراد ناشنوا کمک کنم. از این که با کشتی‌گیران ناشنوا کار می‌کنم احساس خوبی دارم و امیدوارم این حضور منشاء خیری برای آنها شود.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است