محمدیاری از طرف شورای فنی به اردوهای ملی دعوت نشد/ تمام اردوهای دوومیدانی به صورت غیر متمرکز برگزار شده است

محمدیاری از طرف شورای فنی به اردوهای ملی دعوت نشد/ تمام اردوهای دوومیدانی به صورت غیر متمرکز برگزار شده است

7 دی 1398

بهمن رضایی مدیر تیم‌های ملی ورزش‌های جانبازان و معلولین طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوی آمادگی تیم ملی دوومیدانی بیان کرد: شورای فنی پارالمپیک رکوردهای مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا و رقابت‌های جهانی 2019 را بررسی کردند، نفرات اول، دوم و سوم رنکینگ جهانی را به مرحله اول اردو آمادگی بازی‌های توکیو دعوت کردند. در بین این نفراتی که انتخاب شدند، دو ورزشکار نابینا و کم‌بینا و 7 ورزشکار جانباز و معلول حضور دارند که فقط یکی از آن‌ها خانم و بقیه آقا هستند که رنکینگ اول تا سوم جهانی را دارند. این نفرات را شورای فنی فدراسیون انتخاب کرده که شامل دبیر کل، معاون و اعضا می‌شوند. 

 

وی افزود: این 9 ورزشکار به مدت 20 روز در اردوهای متمرکز کیش تمرینات خود را دنبال می‌کنند، مسئولین فدراسیون به همراه انجمن دوومیدانی پیش از این بازدیدی از زمین تمرینی ورزشگاه داشتند، همه چیز را برآورد کردند و پس از آن قرارداد بستند. این اردوهای هر 20 روز در یک ماه تا تیر ماه سال آینده به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

 

مدیر تیم‌های ملی ورزش‌های جانبازان و معلولین اظهار داشت: تمام اردوهای دوومیدانی به صورت غیر متمرکز، داخل استان‌های آ‌ها برگزار شد، کمیته ملی پارالمپیک هم هزینه آ‌ن‌ها را به خود ورزشکاران پرداخت کرده است. تمام تجهیزات، اعم از نیزه، وزنه،دیسک از بهترین جنس دنیا را فدراسیون و کمیته تهیه کردند و در اختیار ورزشکاران قرار دادند.

 

رضایی در پایان گفت: محمدیاری در مسابقات جهانی حضور پیدا کرد و آن‌جا مقام دوم را کسب کرد اما در رنکینگ جهانی جایگاه پنجم را دارد. ورزشکار برزیل نفر اول، نماینده کوبا نفر دوم و قلعه‌ناصری از ایران عنوان سوم را دارد یاری با رکورد 43.51 متر در پرتاب دیسک کلاس 56 جایگاه پنجم را دارد. به همین دلیل شورای فنی او را برای حضور در اردوهای تدارکاتی تیم ملی دعوت نکرده است.

 

منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است