روشندل سیرجانی برای ۲۰نفر شغل ایجاد کرد

روشندل سیرجانی برای ۲۰نفر شغل ایجاد کرد

8 دی 1398

این معلول نابینا و با اراده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : معلولیت نابینایی دارم اما این توان را در خود می دیدم که باید زندگی کرد و مفید بود لذا با فروش زمینی که از پدرم داشتم اقدام به راه اندازی کارگاه برش و تولید سرامیک کردم و سپس کارگاه چوب را  در شهرک صنعتی شماره یک سیرجان ایجاد کردم.

 

غیاثی افزود: با توکل بر خدا کار را شروع کردم و امروز هم برای خود و همسرم و هم برای ۲۰ نفر جوان که دنبال کار بودند فرصت شغلی فراهم شد.

 

وی که دارای عزم جدی برای کار است می گوید : اقتصاد مقاومتی و رونق تولید که شعار این سالهاست را  در قالب همین ایجاد ورونق کارگاه ایجاد و متبلور ساختم تا مردم  فکر نکنند که معلول نابینا فقط عصایی به دست دارد نه ، من معلولیتم را در توان خود به صفر رساندم و امروز توان تولید و فرآوری و حتی فروش کالای خود را دارم .

 

این معلول اضافه کرد:  مشکلات سر راه همه مردم قرار می گیرد ولی نمی شود از واقعیت فرار کرد و باید با شرایط موجود از حالت سکون و ایستایی خارج شد و قابلیتی که خداوند در وجود افرادی چون من گذاشته  استفاده کرد و به کار و تلاش اهمیت داد.

 

همسر وی نیز گفت : خوشحالم به ظاهر همسری نابینا دارم اما ایشان همانند یک فرد بینا انگیزه دارد و هیچگاه دلسرد از معلولیت خود نیست بلکه به ماهم انگیزه تلاش و فعالیت در مسیر راه زندگی می دهد.

 

برخی از کارگران این دو کارگاه نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اظهار رضایتمندی از کار خود اظهارداشتند : روش مدیریت صاحب کار روشندل شان کمتر از یک مدیر موفق نیست و همه جوانب کار اعم از تولید و عرضه و فروش را در نظر دارد و مشتری مدار است.

 

سیرجان در ۱۷۵کیلومتری جنوب غرب کرمان قرار دارد.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است