پارتکواندو ایران با ۲ سهمیه در توکیو

پارتکواندو ایران با ۲ سهمیه در توکیو

14 دی 1398

آخرین جدول رده‌بندی پاراتکواندوکاران در سال ۲۰۱۹ اعلام شد و «اصغر عزیزی» ملی‌پوش این رشته که در مسابقات قهرمانی اروپا موفق به کسب امتیاز شده بود توانست دومین سهمیه را برای تکواندو ایران در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بدست آورد. عزیزی با کسب ۱۶۰/۴۸ امتیاز و قرار گرفتن در میان چهار نفر برتر جدول رده‌بندی، موفق به کسب سهمیه شد.

 

هشتمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمان اروپا با حضور ۲۳۹ هوگوپوش، سوم آذرماه در شهری «باری» ایتالیا برگزار شد که با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره اروپا G۴  و برای تکواندوکاران سایر قاره ها G۲  بود.

 

پیش از این «مهدی پوررهنما» تکواندوکار وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در کلاس K۴۴ نیز آذرماه سال گذشته با اختلاف امتیاز بالا نسبت به حریفان، سهمیه خود را برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ قطعی کرده بود.

 

 هم اکنون اردوی آمادگی ملی‌پوشان معلول این رشته برای حضور در بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰  توکیو در جزیره کیش در حال پیگیری است و تا روز ۲۶ دی ماه نیز ادامه دارد. هدایت این ۲ ملی‌پوش برعهده «پیام خانلرخانی» به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است