ورزشکاران مستعد نابینا و کم بینا مورد حمایت جدی قرار گیرند

ورزشکاران مستعد نابینا و کم بینا مورد حمایت جدی قرار گیرند

24 دی 1398

محمدرضا مظلومی  در مجمع عمومی سالانه هیات نابینایان و کم بینایان کردستان اظهار داشت: باید در کنار ورزش همگانی به ورزش قهرمانی هم به همان شکل توجه کرده و اهمیت داد.

 

وی اضافه کرد: کسانی که در حوزه ورزش‌های همگانی فعال هستند افراد با استعداد را انتخاب کرده و برای رشد با آنها کار شود تا بتوانند در حوزه قهرمانی مدال آور باشند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم در این مجمع گفت: ورزشکاران نابینا و کم بینای کردستانی در رشته‌های وزنه‌برداری و شنا می‌توانند سهمیه کسب کنند و باید در این رشته‌ها بیشتر مورد توجه و حمایت قرار بگیرند.

 

حامد جولایی تاکید کرد: فعالیت هیات نابینایان و کم‌بینایان کردستان با توجه به فعال بودن ۱۵۳ ورزشکار مناسب بوده و عملکرد خوبی داشته است.

 

رییس هیات نابینایان و کم‌بینایان کردستان هم در این مجمع گفت: سال گذشته ۱۲ ورزشکار جدید جذب شدند و پنج مسابقه استانی گلبال و دومیدانی برگزار شد.

 

هوشیار شریعتی با بیان اینکه سال گذشته تمام اعزام‌های کشوری انجام شده است، افزود: در سال گذشته چهار اردو برای بانوان و آقایان و یک همایش پاراالمپیک برگزار شد و توانستیم در مجموع شش مدال طلا کسب کنیم.

 

وی اضافه کرد: امسال هم دومیدانی جوانان و نوجوانان در دو بخش آقایان و بانوان را برگزار کردیم و یک کلاس داوری دومیدانی تطبیقی هم دایر شد که ۲۰ داور کارت دریافت کردند.

 

شریعتی اظهار داشت: در لیگ گلبال آقایان کشور به دسته دوم راه یافتیم و در بخش بانوان هم تیم در دسته یک حضور دارد.

 

وی یادآور شد: این هیات در سال گذشته در مجموع یک میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریال درآمد کسب کرده است که ۱۳ میلیون و ۴۴۰ هزار ریال آن از سال ۹۶ به سال گذشته منتقل شده است.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است