رضایی: برترینهای قهرمانی کشور به تیم ملی کشتی ناشنوایان دعوت می‌شوند

رضایی: برترینهای قهرمانی کشور به تیم ملی کشتی ناشنوایان دعوت می‌شوند

17 بهمن 1398

رییس انجمن کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی گفت: تلاش بر این است که با دعوت نفرات برتر به تیم ملی ناشنوایان، جایگاه خوبی را در مسابقات جهانی ترکیه در آزاد و فرنگی کسب کنیم.

 

علیرضا رضایی، درباره وضعیت کشتی‌گیران آزاد و فرنگی پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی اظهار کرد: پس از پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان با نظر کادر فنی قرار بر این شد که نفرات اول و دوم در هر رده سنی به تیم ملی دعوت شوند و تا قبل از پایان سال نیز دو اردوی تدارکاتی در اواخر بهمن و اواسط اسفند برای کشتی‌گیران ناشنوا برپا خواهیم کرد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برای آمادگی بهتر کشتی‌گیران ناشنوا اردوی برون مرزی نیز پیش‌بینی شده است یا خیر؟ گفت: چون زمان کمی تا شروع مسابقات جهانی ترکیه داریم کادر فنی ضرورتی برای برگزاری اردوهای برون مرزی احساس نکردند. بنابراین دو اردوی داخلی تا پایان سال خواهیم داشت و سپس از ابتدای سال جدید تا خرداد که زمان اعزام تیم به ترکیه است، اردوها پی‌در پی و به صورت متمرکز ادامه خواهد داشت تا به نتایج خوبی در ترکیه دست پیدا کنیم.

 

رییس انجمن کشتی آزاد و فرنگی ناشنوایان همچنین پیرامون این پرسش که با توجه به تعطیلی اردوهای تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی در گذشته چقدر امید به تکرار قهرمانی در ترکیه دارید، خاطرنشان کرد: سال گذشته کشتی آزاد ناشنوایان قهرمان جهان شد و فرنگی در جایگاه سوم قرار گرفت، هدف‌گذاری بر این است که بتوانیم با اعزام بهترین نفرات به ترکیه در تمام رده‌های سنی آزاد و فرنگی قهرمانی را به خود اختصاص دهیم. هر چند آماده‌سازی تیم ظرف چند ماهی که تا مسابقات جهانی ترکیه داریم کار سختی است، اما به قهرمانی امید زیادی داریم.

 

رضایی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از کشتی‌گیران باتجربه ناشنوایان نیز دعوت به تیم ملی خواهید داشت یا خیر؟ افزود: اولویت اصلی ما با کشتی‌گیرانی خواهد بود که در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جایگاه اول و دوم را کسب کرده‌اند، البته در این زمینه نظر کادر فنی مهم است، اما با احترام به نفرات برتر قهرمانی کشور سعی خواهیم کرد بهترین تیم را گزینش و برای جهانی ترکیه آماده کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است