مظلومی: فوتبال پنج نفره از تصمیم هیات اجرایی آسیب خواهد دید

مظلومی: فوتبال پنج نفره از تصمیم هیات اجرایی آسیب خواهد دید

16 بهمن 1398

رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان پس از اعزام نشدن تیم فوتبال پنج نفره به پارالمپیک توکیو گفت: با توجه به این که تا بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ هیچ برنامه‌ای برای فوتبال پنج نفره پیش‌بینی نشده است، بدون شک تیم آسیب خواهد دید.

 

محمدرضا مظلومی : متاسفانه اعزام نشدن تیم فوتبال پنج نفره به پارالمپیک توکیو براساس مصوبه هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک بود و ما نیز باید تابع قوانین باشیم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که قرار بود هزینه‌ی اعزام تیم فوتبال پنج نفره به توکیو را فدراسیون تقبل کند، آیا باز هم در چنین شرایطی امکان اعزام وجود نداشت، گفت: مشکل کمیته ملی پارالمپیک برای اعزام تنها بحث مالی نیست، بلکه مصوبه هیات اجرایی بود که تمام اعضا به این مصوبه رای مثبت دادند. به هر صورت با این تصمیم فوتبال پنج نفره که هیچ پشتوانه‌ای ندارد، آسیب خواهد دید.

 

رییس فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان خاطرنشان کرد: تیم فوتبال پنج نفره برای حضور در پارالمپیک توکیو سختی‌های زیادی را کشیده بود و یکی از دغدغه‌های من نیز همین بود که شرایط اعزام این تیم را به توکیو فراهم کنم اما زمانی که چیزی مصوبه می‌شود امکان تغییر آن وجود ندارد.

 

مظلومی در پایان با بیان این که عدم حضور فوتبال پنج نفره در توکیو به تیم آسیب خواهد زد، گفت: چون تا بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ هیچ برنامه‌ای برای فوتبال پنج نفره پیش‌بینی نشده است، عدم اعزام این تیم به توکیو به فوتبال پنج نفره آسیب خواهد زد بنابراین تلاش بر این است شرایط را طوری مدیریت کنیم که تیم فوتبال پنج نفره به خاطر این موضوع رها نشود تا تیم منسجم و خوبی را برای پاراآسیایی ۲۰۲۲ آماده کنیم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است