هیچ‌کدام از فارغ التحصیلان هنرستان علم وصنعت بیکار نیستند

هیچ‌کدام از فارغ التحصیلان هنرستان علم وصنعت بیکار نیستند

24 بهمن 1398

به دعوت محمد محمدی‌اردهالی عضو هیأت امنای مجتمع رعد، گروهی از کارشناسان و مسؤولان این مؤسسه با هدف گسترش همکاری‌های آموزشی و استفاده از توان مدرسان فنی  هنرستان علم و صنعت از آن آموزشگاه بازدید و با مسؤولانش گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ گروهی مرکب از محمود عامری مسؤول امور هماهنگی مراکز، شهرزاد چهره نگار روانشناس و مسؤول واحد کار‌آفرینی و اشتغال، فاطمه اکبرپور مسؤول فعالیت‌های آموزشی و رضا سخن سنج مدیر روابط عمومی برای بازدید از هنرستان علم و صنعت که با نظارت محمد محمدی اردهالی عضو هیأت امنای مجتمع رعد اداره می‌شود به شهرستان کرج عزیمت کردند و از نزدیک با قباد محمودی مدیر و محمد سلامت نماینده مؤسس ملاقات و گفت و گو کردند.

براساس این گزارش در بخشی از این دیدار مختصری از فعالیت‌های مجتمع رعد برای میزبان توضیح داده شد و در ادامه پیشنهاد برگزاری دوره‌های  فنی و مهارتی برای کار‌آموزان رعد از قبیل: الکترونیک، تعمیر لوزام خانگی، تعمیر ویلچر و ... مطرح شد.

در ادامه این جلسه مسؤولان مجتمع رعد از کارگاه‌های تراشکاری و ماشین ابزار، الکترونیک، سایت هوشمند کامپیوتر، سالن ورزش و بدنسازی، اتومکانیک و برق خودرو، بازدید کردند.

در قسمتی از این ملاقات محمد سلامت ناظر و نماینده مؤسس هنرستان پسرانه علم و صنعت علاوه بر توضیح کوتاهی از روند ساخت و فعالیت این هنرستان، افزود: تمام فارغ التحصیلان ما همگی بلافاصله جذب بازار کار  می شوند و هیچ کس بیکار نمی‌ماند، زیرا محصل‌ها، همزمان با آموزش‌ها نظری، مهارت‌های فنی را با بهترین امکانات فرا می‌گیرند.

شایان ذکر است در پایان این بازدید، دعوت به عمل آمد، مسؤولان هنرستان علم و صنعت در فرصت مناسبی از مجتمع رعد بازدید نموده و راه‌های همکاری 2 جانبه را تعیین نمایند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است