ملاقات با مسؤولان مجتمع آموزشی توانبخشی رعد کرج

ملاقات با مسؤولان مجتمع آموزشی توانبخشی رعد کرج

24 بهمن 1398

با هدف توسعه روابط عمومی حرفه‌ای و همکاری‌های مشترک مراکز رعد، گروهی از مسؤولان مجتمع رعد ضمن عزیمت به استان البرز از رعد کرج بازدید و با مدیران آن گفت و گو کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ مسؤولان مجتمع رعد با همراهی محمود عامری مسؤول امور هماهنگی مراکز، شهرزاد چهره‌نگار روانشناس و مسؤول کار‌آفرینی و اشتغال، فاطمه اکبرپور مسؤول فعالیت‌های آموزشی و رضا سخن سنج مدیر روابط عمومی در بازدید از مجتمع آموزشی و توانبخشی رعد کرج با سیده صغرا میرظفر جویان مدیر داخلی رعد کرج ملاقات و گفت و گو کردند.

در این ملاقات مدیر داخلی رعد کرج با اشاره به ظرفیت رعد کرج برای پذیرش کار آموزان دارای معلولیت، افزود: در حال حاضر ظرفیت اسمی رعد کرج 130 نفر در مجوز ذکر شده است که حدود 200 نفر را پوشش می‌دهیم و از این تعداد برای 75 نفر یارانه آموزشی بهزیستی پرداخت می‌شود.

میرظفرجویان با اشاره به جذب حامی بخش خصوصی، افزود: در حال حاضر یک تولیدی پوشاک زنانه و مجلسی در یکی از طبقات ساختمان مستقر است و چند نفر از کار آموزان را به صورت کارورز جذب این تولیدی شده‌اند.

وی با اشاره به مشکل رفت و آمد در سطح شهر کرج ، افزود: از آنجا که ما در کرج سامانه حمل ونقل معلولان و جانبازان را نداریم، اکثر کار‌آموزان ما در خانه با قالی‌بافی و تابلو فروش به خود اشتغالی سرگرم هستند و اجباراً درخانه کار می‌کنند و برخی از آنها آثارشان را در نمایشگاهی که در طبقه همکف ساختمان راه اندازی شده به علاقه‌مندان عرضه  می‌کنند.

مدیر داخلی رعد کرج با اشاره به دستورالعمل‌های سازمان فنی و حرفه‌ای در برگزاری کلاس‌ها، افزود: کلاس‌های خیاطی، کامپیوتر، معرق، گلیم و فرش براساس ضوابط فنی و حرفه‌ای برگزار و آزمون آن گرفته می‌شود، اما هنوز برای اشتغال حمایت شده( SE) اقدام مشخصی انجام نشده است و در حال حاضر 3 نفر کارآموز در کارگاه تولیدی پوشاک کار می‌کنند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است