امیری: سعی داریم با پنج تیرانداز در پارالمپیک شرکت کنیم

امیری: سعی داریم با پنج تیرانداز در پارالمپیک شرکت کنیم

2 بهمن 1398

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی از اعزام ۵ ورزشکار به مسابقات جام جهانی العین امارات در اسفند خبر داد و گفت: بعد از این مسابقات وضعیت مهدی زمانی و محمدرضا میرشفیعی برای حضور در پارالمپیک توکیو مشخص خواهد شد.

 

حسین امیری  با اشاره به برگزاری هشتمین اردوی پاراتیراندازان از پنجم اسفند در سالن تیراندازی آزادی اظهار کرد: آخرین اردوی آمادگی پنج پاراتیرانداز برای شرکت در جام جهانی العین امارات از پنجم اسفند در سالن تیراندازی ورزشگاه آزادی آغاز و تا ۱۸ اسفند قبل از اعزام به امارات ادامه خواهد داشت. این اردو را به جهت شبیه سازی مسابقات در آزادی برگزار کردیم تا تیراندازان با آمادگی بالایی عازم امارات شوند.

 

وی درباره وضعیت مهدی زمانی و محمدرضا میرشفیعی برای حضور در پارالمپیک توکیو گفت: این دو تیرانداز رکورد ورودی را برای حضور در پارالمپیک توکیو کسب کرده‌اند اما چون رکورد آن‌ها با سیاست کمیته ملی پارالمپیک هم‌خوانی ندارد، اعزام این دو ورزشکار به امارات با هزینه‌ی فدراسیون جانبازان و معلولان انجام می‌شود و سایر تیراندازان با حمایت کمیته ملی پارالمپیک در جام جهانی العین امارات شرکت می‌کنند. البته رکورد این دو ورزشکار بعد از مسابقات جهانی استرالیا بهبود پیدا کرده و شرایط راضی‌کننده‌ای دارند.

 

سرمربی تیم ملی پاراتیراندازی اضافه کرد: اگرچه هر دو ورزشکار بعد از مسابقات جهانی استرالیا برای حضور در توکیو به سختی تلاش کرده‌اند، اما وضعیت رکورد مهدی زمانی در تپانچه خفیف ۵۰ متر بهتر از میرشفیعی است، امیدوارم هر دو تیرانداز که از جانبازان جنگ هستند با ارتقای رنکینگ جهانی خود در امارات مسافر توکیو شوند تا به جز رقابت‌های انفرادی در میکس نیز امکان شرکت در پارالمپیک را داشته باشیم.

 

امیری در پایان افزود: طی چند مرحله اردوی آمادگی که با تیراندازان بعد از مسابقات جهانی استرالیا داشتم شرایط رکوردی آنها نسبت به استرالیا بهبود پیدا کرده و وضعیت راضی‌کننده‌ای دارند. یقین دارم که در امارات جایگاه بهتری نسبت به استرالیا خواهیم داشت.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است