قهرمان پارادوومیدانی: به دنبال ارتقا رکورد در پارالمپیک توکیو هستم

قهرمان پارادوومیدانی: به دنبال ارتقا رکورد در پارالمپیک توکیو هستم

5 اسفند 1398

«حامد امیری» : دغدغه سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ندارم زیرا در مسابقات جهانی پارادوومیدانی که آبان ماه در کشور امارات برگزار شد با کسب مدال طلا اعزامم به توکیو قطعی شد. پس از قطعی شدن سهمیه، اردوهای متوالی آغاز شده و در حدود ۷۰ روز است که در اردو هستم. اردوها در جزیره کیش برگزار می‌شود تا با آب‌وهوای ژاپن سازگاری پیدا کنیم. پس از این اردو ۲۳ اسفندماه برای شرکت در مسابقات جهانی امارات به این کشور خواهم رفت.

 

وی با بیان اینکه رقیبان سرسختی از آمریکا، روسیه و بلاروس دارد گفت: تمام تلاشم این است که در مسابقات امارات، رکورد شخصی خود را ارتقا دهم و با یک روحیه مضاعف به توکیو بروم. رکورد شخصیم ۳۰.۶۰ متر است و به دنبال ارتقا آن در توکیو ۲۰۲۰ هستم.

 

دارنده مدال طلای مسابقات جهانی امارات در رشته پرتاب وزنه ادامه داد: پس از کسب سهمیه و حدنصاب جهانی نام من در لیست اعزامی به توکیو قرار گرفت و کمیته ملی پارالمپیک حقوق و پاداش‌هایی برای ورزشکاران در نظر گرفته به من نیز پرداخت می‌کند البته این پاداش با ارتقا رکورد افزایش پیدا می‌کند.

 

امیری که سابقه حضور در مسابقه مردان آهنین ایران را در کارنامه دارد تصریح کرد:‌ این برنامه یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی بود که هنوز در بین اقشار جامعه طرفداران زیادی دارد؛ اما متاسفانه به خاطر برخی از حاشیه‌ها پخش نمی‌شود. من از دنیای مردان آهنین گام در عرصه ورزش گذاشتم که متفاوت از آن روزهای قدرت‌نمایی است. در اینجا ورزشکارانی هستند که باوجود معلولیت امید به زندگی آن در سطح بالایی قرار دارد. امیدوارم مسوولان توجه بیشتری به ورزشکاران معلول داشته باشند.

 

منبع : ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است