افزایش حقوق ورزشکاران پاراتیروکمان در سال جدید

افزایش حقوق ورزشکاران پاراتیروکمان در سال جدید

11 اسفند 1398

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان از افزایش حقوق ورزشکاران، طولانی شدن زمان اردوها و حرفه‌ای شدن تمرینات در سال جدید خبر داد.

 

مجید کهتری  درباره وضعیت ورزشکاران پاراتیروکمان در اردوی کیش اظهار کرد: در حال حاضر با همکاری فدراسیون تیروکمان و کمیته ملی پارالمپیک شرایط خوبی را در اردوی کیش داریم و کمانداران بدون هیچ دغدغه و در آرامش کامل تمرینات تکنیکی و بدنسازی خود را انجام می‌دهند.

 

وی گفت: آخرین اردوی کمانداران در سال جاری چند روزی است که با حضور زهرا نعمتی، علی سینا منشاء زاده، رمضان بیابانی، محمد رضا زندی، غلامرضا رحیمی و اصغر زارعی نژاد در مجموعه ورزشی کیش آغاز شده و تا بیستم اسفند ادامه خواهد داشت. البته اردوی کمانداران معلول از سال جدید با نگرش حرفه‌ای تر و با برنامه‌ریزی بهتر از فروردین در کیش برپا می‌شود و تا زمان اعزام تیم به پارالمپیک توکیو ادامه خواهد داشت.

 

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان اضافه کرد: از سال آینده کمیته ملی پارالمپیک تصمیم دارد زمان اردوها را برای تمام رشته‌های پارالمپیکی افزایش دهد و تمرینات به صورت حرفه‌ای‌تر پیگیری شود. همچنین برای افزایش انگیزه و روحیه ورزشکاران، طبق قول کمیته ملی پارالمپیک حقوق ورزشکاران نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

 

کهتری با اشاره به حضور روانشناس و مربی بدنساز در کنار کمانداران پارالمپیکی خاطرنشان کرد: در این دوره از بازیهای پارالمپیک با تمهیدات خوبی که کمیته ملی پارالمپیک با همکاری فدراسیون تیروکمان انجام داده است امکانات خوبی در اختیار کمانداران پارالمپیکی قرار دارد و ورزشکاران بدون هیچ دغدغه و در آرامش کامل در حال آماده‌سازی خود برای شرکت در پارالمپیک توکیو هستند.

 

وی گفت: با توجه به این که هنوز سهمیه بانوان در بخش کامپوند بانوان برای شرکت در پارالمپیک توکیو بعد از مرحوم راضیه شیرمحمدی مشخص نشده است، قرار بر این بود که اسفند رکوردگیری در سایت تیروکمان انجام شود تا فرد جایگزین مشخص شود که متاسفانه به دلیل پیشگیری و کنترل ویروس کرونا این رکوردگیری به تعویق افتاد و تصمیم بر این شد در فروردین قبل از برگزاری اردوی کمانداران در کیش این رکوردگیری انجام شود.

 

سرمربی تیم ملی پاراتیروکمان در پایان از اعزام ورزشکاران پارالمپیکی به تورنمنت برون مرزی جمهوری چک در اواخر خرداد خبر داد و افزود: برای آماده سازی بهتر ورزشکاران و رفع نواقص فنی آنها قبل از اعزام به توکیو تورنمنت برون مرزی جمهوری چک را برای کمانداران پیش‌بینی کردیم تا با شرایط بهتری راهی توکیو شوند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است