ورزشکار تنیس‌روی‌میز معلولان مبتلا به کرونا نیست

ورزشکار تنیس‌روی‌میز معلولان مبتلا به کرونا نیست

14 اسفند 1398

سرمربی پیشین تیم ملی تنیس روی میز معلولان درباره وضعیت حسن جانفشان و این که شنیده می‌شود وی به بیماری کرونا مبتلا شده است، گفت: بیماری وی ارتباطی به کرونا ندارد و تنها به خاطر مشکل کلیوی در بیمارستان بستری است.

 

مهدی آرمندنیا : حسن جانفشان ورزشکار تنیس روی میز معلولان به ویروس کرونا مبتلا نشده بلکه مدت یک هفته است که به خاطر افت شدید سدیم و مشکل کلیوی در بیمارستان اشنویه ارومیه بستری است که طی چند روز گذشته به دلیل مشکل تنفسی در آی سی یو بود، اما خوشبختانه از امروز به بخش عمومی منتقل شده است.

 

وی گفت: یکی از عواملی که سبب شده این ورزشکار دچار مشکل کلیوی شود عدم حرکت کافی و نداشتن انگیزه کافی برای تمرین است. وی سال گذشته در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه تایوان دوم شد و سهمیه پارالمپیک توکیو را به خود اختصاص داد اما چون مقام دومی وی مطابق با سیاست کمیته ملی پارالمپیک نبود و در لیست نفرات اعزامی به توکیو گنجانده نشد، روحیه و انگیزه خود را کاملا از دست داد.

 

سرمربی پیشین تیم ملی تنیس روی میز معلولان تصریح کرد: جانفشان بارها مقام اول آسیا را در تنیس روی میز کسب کرده بود و در رنکینگ ۱۸ جهان قرار داشت، اما کمیته ملی پارالمپیک حتی با وایلد کارت حاضر به اعزام این ورزشکار به توکیو نشد. به هر صورت این گونه مسائل ورزشکار را از نظر روحی کاملا تضعیف می‌کند و سبب می‌شود تا ورزشکار انگیزه کافی برای ادامه تمرینات خود نداشته باشد.

 

آرمندنیا خاطرنشان کرد: متاسفانه اردوی تیم ملی تنیس روی میز معلولان بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه یکسال است که تعطیل شده و در این یکسال ورزشکاران این رشته تنها در یک مسابقات داخلی دو روزه حضور داشتند و بعد از آن هیچ برنامه‌ اردویی و یا تمرینی برای آنها از سوی فدراسیون تنیس روی میز پیش بینی نشده است.

 

وی در پایان گفت: از زمانی که تنیس روی میز معلولان تحت پوشش فدراسیون تنیس روی میز قرار گرفته، توجه جدی به آنها نمی‌شود و ورزشکاران این رشته انگیزه کافی برای تمرین و فعالیت ندارند.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است