تمرینات قایقرانان معلول در دریاچه آزادی به حالت قرنطینه

تمرینات قایقرانان معلول در دریاچه آزادی به حالت قرنطینه

18 اسفند 1398

تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی گفت: تمریناتم در دریاچه آزادی به صورت قرنطینه ادامه دارد و هدفم بر این است که در جهانی آلمان دوباره مدال جهانی خود را تکرار کنم.

 

شهلا بهروزی راد  درباره وضعیت تمرینات قایقرانان معلول در دریاچه آزادی اظهار کرد: از روز دوم اسفند وارد اردوی آماده سازی شدیم و تمرینات قایقرانان به صورت قرنطینه در دریاچه آزادی آغاز شده و تا زمان اعزام به قهرمانی آسیا در تایلند ادامه خواهد داشت.

 

وی گفت: در این اردو هیچ گونه ورود و خروجی وجود ندارد و قایقرانان معلول در قرنطینه کامل به سر می‌برند تا خود را برای قهرمانی آسیا در تایلند آماده کنند.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند با توجه به شیوع ویروس کرونا، افزود: این مسابقات قرار بود در فروردین برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامتی ورزشکاران با یک ماه تاخیر به اردیبهشت ماه موکول شد. البته هنوز مشخص نیست که تیم به این مسابقات اعزام شود یا خیر؟ و بستگی به شرایط کشور از نظر پیشگیری و کنترل ویروس کرونا دارد اما قایقرانان معلول در حال حاضر در اردوی آمادگی به سر می‌برند و سعی بر این است تا بتوانیم بهترین عملکرد را در تایلند داشته باشیم.

 

بانوی پارالمپیکی قایقرانی درباره شرایط خود گفت: با وجود اینکه در شرایط بسیار سخت قرار داریم و در قرنطینه کامل به سر می‌بریم اما شرایط راضی کننده‌ای دارم و هدفم بر این است که بتوانم ابتدا در مسابقات جهانی آلمان مدال جهانی خود را تکرار و سپس برای کسب سکو در پارالمپیک توکیو تلاش کنم.

 

بهروزی راد خاطرنشان کرد: هر چند شرایط بسیار سختی برای تمام قایقرانان معلول در دریاچه آزادی وجود دارد اما من به شخصه سعی می‌کنم این شرایط سخت را تحمل کنم تا به هدف پیش بینی شده خود دست پیدا کنم. بنابراین از این شرایط ناراضی نیستم و سعی می‌کنم تمرینات شبانه روزی خود را جدی‌تر از گذشته ادامه دهم تا بهترین نتایج را در مسابقات آینده به دست آورم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در حال حاضر از حضور روانشناس نیز برخوردار هستید یا خیر؟ اظهار کرد: در این اردو یک روانشناس کنار تیم قرار دارد و سعی می‌کند قایقرانان را از نظر مهارت‌های ذهنی نیز برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا و جهانی آلمان آماده کند. بنابراین هیچ مشکلی از نظر روانشناس و حتی بدنساز نداریم و تمام شرایط برای آماده سازی تیم در دریاچه آزادی فراهم است.

 

بهروزی راد در پایان پیرامون این پرسش که آیا دوری از خانواده شما را اذیت نمی‌کند تصریح کرد: چون هدفم پارالمپیک توکیو است سعی می‌کنم سخت‌ترین شرایط را نیز تحمل کنم. البته هر شب با خانواده‌ام در تماس هستم و مشکلی از این نظر وجود ندارد. من به صورت شبانه روز تمرینات خود را پیگیری می‌کنم تا برای اولین بار در توکیو به مدال دست پیدا کنم.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است