قاسمی: پرچمی که توسط رحمان در جهان به اهتزاز درآمده توسط ورزشکاری دیگر افراشته نگاه داشته می‌شود

قاسمی: پرچمی که توسط رحمان در جهان به اهتزاز درآمده توسط ورزشکاری دیگر افراشته نگاه داشته می‌شود

20 اسفند 1398

 سردار قاسمی  که در آیین کاش نهال به نام رکورددار پاراوزنه برداری در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک حضور یافته بود، بیان کرد: در نگرش حرفه ای و ورزشی، زنده یاد سیامند رحمان در نوع خود یک نابغه بود.

 

وی اضافه کرد: در بعد  روانی و انگیزشی نیز این ورزشکار به نام کشورمان با پشتکار و تلاش مثال زدنی و با پشت سر گذاشتن محدودیت ها در زمانی اندک، الگویی بی بدیل برای جوانان شد.

 

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران اظهار داشت: این قهرمان پارا وزنه برداری کشورمان با آن چهره دوست داشتنی و اخلاق والا و منش جوانمردی اش برای همیشه نامش را نه تنها دربین ورزشکاران معلول و جانباز بلکه در میان تمام مردم به یادگار گذاشت.

 

او تاکید کرد: سیامند مردی بود که پای در میدانی نمی گذاشت مگر اینکه با تکیه بر اعتماد به نفس، قدرت و اقتدار، پرچم ایران عزیز را به اهتزاز درآورد. 

 

 

سردار قاسمی از زنده یاد سیامند رحمان به عنوان پهلوان ملی نام برد و افزود: امروز گرد هم آمدیم تا در روز درختکاری، نهالی را به نام این بزرگ مرد در طبیعت بکر این سرزمین برای آیندگان به یادگار  بگذاریم.

 

او با بیان این مطلب که یاد و خاطره سیامند رحمان هرگز از ذهن وقلب مردم پاک نخواهد شد، تاکید کرد: بی تردید پرچمی که توسط زنده یاد سیامند رحمان در میادین ورزشی به اهتزاز در می آمد پس از این نیز توسط ورزشکار دیگر در دست خواهد گرفت.

 
منبع : برنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است