انصراف ۳ کاندیدا از انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان/ غیبت قابل توجه روسای هیاتها

انصراف ۳ کاندیدا از انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان/ غیبت قابل توجه روسای هیاتها

21 اسفند 1398

مجمع انتخاباتی فدراسیون جانبازان و معلولان امروز چهارشنبه ۲۱ اسفند به ریاست مهدی علی نژاد معاونت ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک آغاز شد.

 

مجمع انتخابات فدراسیون جانبازان و معلولان امروز چهارشنبه به ریاست مهدی علی نژاد برگزار شد. در این مجمع محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، کیکاووس سعیدی نماینده کمیته ملی المپیک، حمید علی صمیمی سرپرست فدراسیون جانبازان و معلولان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک حضور داشتند.


قبل از برگزاری مجمع، مجید قدمی، غفور کارگری و امیر ماندگار فرد از شرکت در انتخابات انصراف دادند و انتخابات بین کرم الله علی مرادی و سیدمحمد شروین اسبقیان مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیونها و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

 

در این مجمع تعداد قابل توجهی از روسای هیات های ورزشی غایب بودند که بخاطر شیوع ویروس کرونا بود. همچنین قبل از ورود به سالن فارسی مسوولان برگزاری مجمع با دادن دستکش و ماسک از تمام اعضای حاضر در مجمع درخواست می کردند بدون ماسک و دستکش وارد سالن نشوند.

 

 همچنین محمود خسروی وفا در مجمع گفت: ما نگران حضور در پارالمپیک هستیم. به همین دلیل خدمت وزیر رفتم و خواهش کردم انتخابات برگزار شود. البته آن زمان شیوع ویروس به این حد نبود.

 

همچنین پیش از برگزاری مجمع کلیپی از فعالیت های مرحوم سیامند رحمان قوی ترین مرد پارالمپیکی جهان که چندی پیش به دلیل حمله قلبی درگذشت، به نمایش گذاشته شد و یاد و خاطره او گرامی داشته شد.

 

منبع : ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است