تحویل نخستین مرحله از کمک‌های بهداشتی مجتمع رعد به بیمارستان امام سجاد(ع)

تحویل نخستین مرحله از کمک‌های بهداشتی مجتمع رعد به بیمارستان امام سجاد(ع)

12 فروردین 1399

نخستین محموله از کمک‌های مردمی مجتمع رعد حاوی محلول ضد عفونی کننده دست پیش از ظهر امروز به بیمارستان امام سجاد شهریار تحویل داده شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ در پی واگذاری پشتیبانی از بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار که از سوی جمعیت هلال احمر به مجتمع رعد سپرده شد و دریافت نیازهای بهداشتی و درمانی آن بیمارستان، اولین سری از کمک‌های اهدایی خیریه رعد حاوی 208 لیتر محلول ضدعفونی کننده دست به ارزش 103 میلیون ریال به مسؤولان آن بیمارستان تحویل داده شد.

بر اساس این گزارش تلاش برای تأمین سایر اقلام مورد نیاز از قبیل: ماسک ساده، ماسک فیلتردار، لباس محافظ، گان و ... در حال انجام است که به زودی در اختیار عزیزان پرتلاش کادر درمانی قرار خواهیم داد.

شایان ذکر است در طول مدتی که نیازهای بیمارستان امام سجاد به مجتمع رعد اعلام شده است اقدامات گسترده‌ای برای اخذ مجوزهای قانونی خرید تجهیزات پزشکی از قبیل: دیالیز، ونتیلاتور، پالس اکسیمتر( اکسیژن سنج خون) و مانیتور علائم حیاتی به عمل آمده است که پس از حصول نتیجه به آگاهی مردم و نیکوکاران همیشه همراه رسانده خواهد شد.

در خاتمه لازم است از همت و حمایت مردم عزیز و نیکوکار صمیمانه قدردانی و تشکر نمائیم که در تمام مراحل و حوادث پیش بینی نشده مشارکت چشم گیر و مؤثر دارند

 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است