گفتگوی رادیو تهران با رضا سخن‌سنج مدیر روابط عمومی مجتمع رعد

گفتگوی رادیو تهران با رضا سخن‌سنج مدیر روابط عمومی مجتمع رعد

25 فروردین 1399

برنامه شش نقطه در گفتگوی رادیویی با رضا سخن‌سنج آخرین اقدامات مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برای حمایت از توان­یابان در ایام بحران #کرونا را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ رضا سخن‌سنج مدیر روابط عمومی مجتمع رعد بابیان اینکه هدف اصلی رعد توانمندسازی افراد دارای معلولیت از طریق آموزش مهارت‌آموزی و اشتغال هست گفت: در حال حاضر ۳۰۰ نفر کارآموز در ۴۰ دوره آموزشی در مجتمع رعد که کاملاً رایگان است ورزشی و درمانی دریافت می‌کنند

وی افزود: با فراگیر شدن #ویروس_کرونا ما از ابتدای اسفند تمام کلاس‌ها و دوره‌های حضوری خودمان را تعطیل کردیم اما برای حمایت بیشتر از کارآموزانمان یک سبد معیشتی پیش‌تر در نوروز توزیع کردیم اما با توجه به اینکه بچه‌های مایکی از گروه‌های آسیب‌پذیر هستند و با توجه به ایام قرنطینه بر اساس کمک‌هایی که واحد مددکاری خیریه رعد جمع‌آوری کرده بود۱۱۰ بسته بهداشتی و محلول‌های ضدعفونی‌کننده مثل ماسک و دستکش در اختیار کارآموزان قراردادیم که ارزش هر بسته ۲۸۵ هزار تومان بود.

سخن‌سنج ادامه داد: مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد اواسط تعطیلات تمام دوره‌های آموزشی را در بستر اینترنت به‌صورت آنلاین ارائه کرده است.

وی گفت: من می‌خواهم در رابطه با فعالیت دیگر موسسه رعد که آن‌هم فعالیت فوق‌العاده ارزشمندی هست توضیحی بدهم؛ ما از ابتدای شروع بیماری کرونا به این فکر کردیم که مردم باید در این امر مشارکت داشته باشند به همین خاطر مجوز جمع‌آوری کمک مردمی را از سازمان داوطلبان هلال‌احمر اخذ کردیم و خیریه رعد به‌عنوان سازمان معین بیمارستان امام سجاد(ع) شهریار انتخاب شد که یکی از فعالیتها  اهدا یک دستگاه دیالیز که با کمک‌های خیرین خریداری‌شده به این بیمارستان است که تا پایان این هفته در بیمارستان امام سجاد (ع) نصب خواهد شد.

مدیر روابط عمومی مجتمع رعد گفت در پایان این گفتگوی رادیویی گفت: هشت دستگاه اهدایی سنجش اکسیژن خون که برای بیماری کرونا و مداوای آن فوق‌العاده ضروری است؛ ابتدای هفته آینده در بیمارستان امام سجاد(ع) به بهره برداری می رسد. همچنین تاکنون مقادیر قابل‌توجهی محلول ضدعفونی کننده، ماسک فیلتردار N95 و ۲۰۰ دست لباس حفاظت را تا الآن خیریه رعد تقدیم عزیزان کادر درمان و مدافعان بهداشت کشور کرده است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است