اهداء ۴ دستگاه پالس اکسیمتر و یک دستگاه همودیالیز

اهداء ۴ دستگاه پالس اکسیمتر و یک دستگاه همودیالیز

26 فروردین 1399
در ادامه فعالیت های مجتمع رعد برای مقابله با بیماری #کرونا و پشتیبانی از بیمارستان امام سجاد علیه السلام شهریار، ۴ دستگاه پالس اکسیمتر بیمارستانی و یک دستگاه همودیالیز اورژانسی به این بیمارستان اهدا شد.
 
 
 
به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ از محل کمک‌های جمع‌آوری شده مردمی چهار دستگاه پالس اکسیمتر رومیزی ورزش ۲۵۸ میلیون ریال و یک دستگاه همودیالیز اورژانسی به مبلغ ۵۲۰ میلیون ریال خریداری و به مسئولان بیمارستان امام سجاد (ع) اهدا شد.
 
همچنین تعداد ۲۰۰ است لباس حفاظت کامل برای بیمارستان طالقانی تهران و ۵۰ دست لباس حفاظت بیمارستانی برای اعداد بیمارستان ولیعصر تویسرکان خریداری و به مسئولان آن ۲ بیمارستان تحویل داده شد.
شایان ذکر است تجهیزات و اقلام اهدا شده بیمارستان ‌های مذکور بر اساس اعلام نیاز جمعیت هلال احمر و تقاضای نیکوکاران محترم تهیه و اهدا شده است همچنین مجتمع رعد در نظر دارد با جلب مشارکت بیشتر عزیزان نیکوکار نسبت به خریداری و تهیه یک دستگاه ونتیلاتور و چند دستگاه مانیتور علائم حیاتی اقدام نماید.

 حساب بانک سامان به شماره: ۱ - ۲۸۱۱۱۱۱ - ۸۱۰ - ۸۱۵ یا کارت بانکی به شماره: ۱۸۲۰ - ۰۰۰۲ - ۸۶۷۰ - ۶۲۱۹  برای جمع‌آوری کمک های مردمی مقابله با بیماری کرونا اختصاص یافته است.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است