پویش گره گشایی از مشکلات معلولان البرز راه اندازی شد

پویش گره گشایی از مشکلات معلولان البرز راه اندازی شد

15 اردیبهشت 1399 مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: پویش همدلی مومنانه در ماه ضیافت الهی با هدف حمایت مادی و معنوی جامعه هدف بهزیستی این استان راه اندازی شده است.

اسدالله حیدری: این پویش با هدف گره گشایی از مشکلات نیازمندان، همچنین تهیه اقلام بهداشتی و ضدعفونی کنننده برای سالمندان، افراد دارای معلولیت، فرزندان بی سرپرست و سایر افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد : با راه اندازی این پویش، سازمان بهزیستی با کمک مردم خیر و نیکوکار برای رفع مشکلات جامعه هدف سازمان به ویژه در ماه مبارک رمضان اقدام خواهد کرد.

حیدری گفت : بر این اساس خیرین می توانند با پیوستن به این پویش کمک های خود را برای همدلی با نیازمندان و تامین نیازهای افراد تحت پوشش، از طریق شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ و یا شماره حساب ۴۱۸۱۰۳۴۵۴۱۹۶۱۳۲۴ به حساب مشارکتهای مردمی بهزیستی استان البرز و یا بخش نیکوکاری نرم افزارهای آپ و سکه و همچنین میتوانند با مراجعه حضوری به محل بهزیستی استان یا شهرستانهای تابعه واریز و پرداخت کنند.

حوزه توانبخشی بهزیستی استان البرز ۳۰ هزار و ۶۰۰ معلول رشدی و تکاملی، ذهنی و هوشی، سایکوتیکو و شناختی،شنوایی و بنیایی، صورت وگفتار، جسمی و حرکتی با منشاء ارتوپدی ، جسمی و حرکتی با منشا نورولوژی را زیر چترحمایتی خود دارد.

 

منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است