علیقارداشی: افزودن پاراتنیس روی میز به فدراسیون پینگ پنگ امکانات خاص می‌خواهد

علیقارداشی: افزودن پاراتنیس روی میز به فدراسیون پینگ پنگ امکانات خاص می‌خواهد

19 اردیبهشت 1399

جلسه بررسی راهکارهای توسعه رشته پاراتنیس روی میز، امروز چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه با حضور مسوولین فدراسیون های جانبازان و معلولین و تنیس روی میز برگزار شد.

به نقل از و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش جانبازان و معلولین، در این جلسه که با حضور علیقارداشی و حسنی، رئیس و دبیر فدراسیون تنیس روی میز، لیموچی مسوول کمیته پاراتنیس روی میز، اسبقیان، حمیدی و ابراهیمی رئیس، دبیر و مدیر روابط عمومی فدراسیون جانبازان تشکیل شد، موانع و چالش های رشته ورزشی تنیس روی میز، در طول یک سال گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سیدمحمد شروین اسبقیان در این خصوص گفت: گزارشات بسیاری از ورزشکاران جانباز و معلول در سراسر استان ها دریافت کردیم. همچنین روسای هیئت های جانبازان استانی نیز، از بلاتکلیفی این رشته و عدم ارائه خدمات به ورزشکاران گلایه داشته اند.

اسبقیان افزود: با توجه به شرایط موجود درخواست کرده ام در وزارت ورزش و جوانان با حضور معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای، رئیس کمیته ملی پارالمپیک و مسوولین دو فدراسیون، جلسه ای جهت تصمیم گیری مناسب و راهکارهای توسعه این رشته زیبای ورزشی برگزار شود.

در ادامه مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز، ضمن استقبال از این پیشنهاد تاکید کرد: تنیس روی میز یکی از پنج ورزش پرطرفدار و فعال کمیته بین المللی المپیک در جهان است و کشور ما نیز طیف گسترده ای از مخاطبان، در رده های سنی مختلف را تحت پوشش و نظارت خود دارد. افزودن بخش جانبازان و معلولین به این فدراسیون مستلزم تامین امکانات خاص خود است.

علیقارداشی در پایان خاطر نشان کرد: در مقایسه با سایر رشته‌های انتقالی پارا تنیس روی میز هزینه های پشتیبانی، تجهیزات و زیرساخت های ویژه ی خود را می‌طلبد که به دلیل مشکلات اقتصادی سال گذشته در امور عمرانی و سالن‌های ورزشی با محدودیت‌هایی روبه رو بودیم و همین مسائل کار را تا حدی دشوار می‌کند.

در جریان برگزاری این نشست مسوولین فدراسیون تنیس روی میز با حضور بر مزار شهید گمنام فدراسیون جانبازان و معلولین به مقام شامخ شهدای کشورمان ادای دین کردند و در پایان جلسه رئیس و دبیر فدراسیون تنیس روی میز از امکانات، سالن های ورزشی و کمپ تیم‌های ملی جانبازان و معلولین بازدید کردند.
 
منبع: فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است