دو و میدانی کار پارالمپیکی اصفهان: سالن بدنسازی اختصاصی نیاز داریم

دو و میدانی کار پارالمپیکی اصفهان: سالن بدنسازی اختصاصی نیاز داریم

31 اردیبهشت 1399 دو و میدانی کار پارالمپیکی گفت: برای حفظ آمادگی بدنی و به منظور اینکه تمرینات خود را بیش از گذشته ادامه دهیم نیازمند بازگشایی سالن‌های بدنسازی به صورت اختصاصی برای ورزشکاران پارالمپیکی هستیم.

علیرضا مختاری افزود: با وجود اینکه المپیک ۲۰۲۰ توکیو حدود یک سال به تعویق افتاد اما باید زمان را در نظر گرفت و از روزها و ساعتها برای ارتقای آمادگی و بهبود وضعیت فیزیکی بهره برد که این امر مستلزم حضور در باشگاه‌های بدنسازی و بهبود آمادگی جسمانی است.

وی اضافه کرد: البته شیوع ویروس کرونا تا حد زیادی دست مسئولان امر را برای بازگشایی اماکن ورزشی بسته، اما می‌توان برخی را بصورت اختصاصی برای قهرمانان باز کرد.

این ورزشکار معلول اصفهانی ادامه داد: پایگاه قهرمانی استان اصفهان باید برخی از ساعت خود را به قهرمانان اختصاص دهد از همین رو از مسئولان درخواست می‌کنیم که با وجود اینکه کرونا همچنان وجود دارد اما این مهم را برای قهرمانان در نظر بگیرند.

مختاری تصریح کرد: تاکنون بسیاری از انتظارات ورزشکاران قهرمان استان برآورده نشده  است و امیدواریم که در آینده پیش‌رو حمایت‌های لازم از آنان صورت پذیرد.

وی ارتقای ورزش استان را نیازمند همکاری بیشتر تمامی نهادهای ذیربط دانست و اظهارداشت: اهم مشکلات ورزشکاران در حوزه اقتصادی و معیشتی است، بنابراین نهادهای متولی به غیر از ورزش هم با حمایت‌ به کمک آنان بیایند.

این ورزشکار پارالمپیکی اظهار امیدواری کرد که با حضور سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان اصفهان روزهای خوبی در انتظار ورزش این خطه باشد.

وی خاطرنشان کرد: چهره‌های نامدار، قهرمانان و ورزشکاران بازوی نهاد متولی ورزش هستند و توجه به نظراتشان بی‌شک پیشرفت و توسعه ورزش را به دنبال دارد.

مختاری با بیان اینکه معطوف شدن برخی رسانه ‌ا فقط به رشته فوتبال برای دیگر ورزش ها ضربه ای مهلک خواهد بود ادامه داد: معرفی ورزشکاران و رشته‌های گوناگون سبب شناخت بیشتر مردم و حمایت از طیف ورزشی به ویژه مدال‌آوران جهانی و المپیک خواهد شد.

المپیک تابستانی ۲۰۲۰ قرار بود از تاریخ ۲۴ ژوئیه (۳ مرداد ۱۳۹۹) تا ۹ اوت سال ۲۰۲۰ (۱۹ مرداد ۱۳۹۹) به میزبانی شهر توکیو در کشور ژاپن و پس از آن رقابت‌های پارالمپیک در این شهر برگزار شود که این رویداد به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان حدود یک سال به تعویق افتاد.

در استان اصفهان به عنوان قطب‌ ورزش کشور، فعالیت بیش از ۳۱۱ هزار ورزشکار سازمان یافته و افزون بر یکهزار و ۳۵۰ باشگاه ورزشی از زمان شیوع ویروس کرونا(اسفند ۹۸) وجود دارد که با دستور ستاد ملی مقابله با کرونا به‌منظور جلوگیری از ابتلای به بیماری فعالیتشان به صورت نسبی متوقف شده است.

 

منبع: ایرنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است