برگزاری اولین اردوی پارالمپیکی‌ها برای مدال آوران شانس طلا

برگزاری اولین اردوی پارالمپیکی‌ها برای مدال آوران شانس طلا

31 اردیبهشت 1399

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک گفت: با توجه به شرایط سختی که برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی پس از مجوز ستاد مبارزه با کرونای وزارت ورزش داریم اگر مکان برگزاری اردوها مشخص شود، ورزشکارانی که شانس کسب طلا هستند در اولویت خواهند بود.

هادی رضایی در گفت وگو با ایسنا درباره زمان و مکان برگزاری اردوهای پارالمپیکی پس از صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونای وزارت ورزش برای برگزاری اردوها اظهار کرد: برای برگزاری اردوها در رشته های انفرادی ما به تازگی از سوی وزارت ورزش ابلاغیه دریافت کردیم که در این ابلاغیه یک سری شرایطی در نظر گرفته شده است که باید مورد بررسی قرار بگیرد.

وی گفت: این شرایط برای ورزشکاران معلول از نظر فاصله گذاری اجتماعی، کنترل پروتکل های بهداشتی، جا و مکان برگزاری اردوها نسبت به افراد سالم تا حدودی سخت تر است و باید در این زمینه نظرات کارشناسان را دریافت کنیم و پس از بررسی در خصوص برگزاری اردوها تصمیمات نهایی گرفته شود.

رضایی تصریح کرد: هر چند شرایط سخت است اما قابل اجرا خواهد بود. ما باید ببینیم اردوها را چگونه و با چه شرایط و در کجا برگزار کنیم که سلامتی ورزشکاران به خطر نیفتد. بنابراین نشستی را با مسئولین تیم ها و کادر پزشکی کمیته ملی پارالمپیک برگزار خواهیم کرد تا محل برگزاری اردوها را در رشته های مختلف مشخص کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان برگزاری اردوها در رشته های تیمی نیز وجود دارد یا خیر؟ افزود: در رشته های تیمی هنوز شرایط برگزاری وجود ندارد و ما تنها در رشته های انفرادی می توانیم اردوهای پارالمپیکی را برگزار کنیم.

دبیرکل کمیته ملی پارالمپیک اضافه کرد: از نظر بودجه و برگزاری اردوها مشکلی نداریم. تنها باید شرایط را مورد بررسی قرار دهیم تا سلامتی ورزشکاران به خاطر این بیماری به خطر نیفتد.

رضایی در پایان افزود: بعد از بررسی نظرات کارشناسی اولین اردو برای ورزشکارانی که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو را دارند برگزار خواهد شد. سپس برای مدال آوران نقره و برنز اردوهایی را پیش بینی خواهیم کرد. به هر صورت ما برای برگزاری اردوها دستورالعمل هایی داریم که باید مطابق این دستورالعمل ها اردوهای خود را برپا کنیم.

 

منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است