سلطانی‌فر در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و ‌معلولین

سلطانی‌فر در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و ‌معلولین

حضور بر سر مزار شهید گمنام

1 خرداد 1399

وزیر ورزش و جوانان در فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بر سر مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس حضور یافت و از مجموعه ورزشی متعلق به این فدراسیون هم بازدید کرد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،مسعود سلطانی‌فر در آستانه سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر  پس از زیارت مزار شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، با رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رییس کمیته ملی پارالمپیک و رییس سارمان بسیج ورزشکاران دیدار و گفتگو کرد و در جریان آخرین وضعیت رشته‌های مختلف این فدراسیون قرار گرفت.

وزیر ورزش و جوانان از بخش‌ها و سالن های مختلف مجموعه ورزشی جانبازان ‌‌معلولین هم دیدن کرد.

در جریان این بازدید سید محمد شروین اسبقیان رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین گزارش کاملی از وضعیت فدراسیون و برنامه های آینده این فدراسیون بویژه برنامه‌های آماده سازی ورزشکاران پارالمپیکی ارائه داد.

مظلومی رییس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم بینایان نیز که در این جلسه حضور داشت گزارشی از آخرین وضعیت این فدراسیون ارایه داد.

سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این دیدار، دکتر سلطانی فر را همراهی کردند.

 

منبع: فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است