تشکیل اردوی پارالمپیکی جودوکاران نابینا و کم بینا بدون حریف تمرینی

تشکیل اردوی پارالمپیکی جودوکاران نابینا و کم بینا بدون حریف تمرینی

13 خرداد 1399

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان گفت: منتظر تشکیل اردوی پارالمپیکی جودوکاران نابینا و کم بینا هستیم، حتی اگر حریف تمرینی نداشته باشند.

محمدرضا حاج یوسف زاده، درباره زمان تشکیل اردوی پارالمپیکی جودوکاران نابینا و کم بینا اظهار کرد: هنوز چیزی در این خصوص به ما ابلاغ نشده و همچنان منتظر تشکیل جلسه با فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا به ما اعلام کنند چه زمانی و در کجا می توانیم  اردوی جودوکاران پارالمپیکی خود را برگزار کنیم.

وی گفت: در حال حاضر روح الله خیرالله زاده و وحید نوری دو جودوکاری هستند که رنکینگ اول و سوم جهان را دارند و هر دو برای کسب مدال طلای پارالمپیک رقابت می کنند. بنابراین هر زمان کمیته ملی پارالمپیک به ما ابلاغ کند آماده هستیم تا اردوی جودوکاران را شروع کنیم.

وی در خصوص تشکیل اردوی جودوکاران  بدون حریف تمرینی و استفاده از آدمک گفت: هر چند آدمک نمی تواند حریف نمرینی مناسبی برای جودوکاران باشد، اما حاضریم اردو تشکیل شود و حریف تمرینی نداشته باشیم، با تشکیل اردو جودوکاران تحت نظارت مستقیم مربیان و کمیته ملی پارالمپیک قرار می گیرند و تمرینات منظم تری خواهند داشت.

سرمربی تیم ملی جودوی نابینایان و کم بینایان در پایان تصریح کرد: هر چند دو جودوکار پارالمپیکی نابینایان و کم بینایان از زمان شیوع ویروس کرونا تا به الان تمرینات خود را متوقف نکرده اند و گزارش عملکرد خود را به صورت فیلم به مربیان خود ارسال کرده اند اما این نوع تمرینات کافی نیست و قطعا با تشکیل اردو مربیان

بهتر می توانند در جریان وضعیت جودوکاران قرار بگیرند و شرایط بهتر از فضای مجازی خواهد بود.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است