مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان به آبان موکول شد

مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان به آبان موکول شد

19 خرداد 1399

رییس فدراسیون ناشنوایان از برگزاری مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان طی آبان در ترکیه خبر داد.

مهران تیشه‌گران، اظهار کرد: مسابقات جهانی والیبال ناشنوایان قرار بود اواخر خرداد در ایتالیا برگزار شود که به دلیل شیوع ویروس کرونا در دنیا، ایتالیا از میزبانی این مسابقات انصراف داد و با پیشنهاد فدراسیون جهانی قرار بر این شد که این مسابقات آبان در ترکیه برگزار شود. البته هنوز هم برگزاری این مسابقات در تاریخ ذکر شده مشخص نیست و همه چیز بستگی به وضعیت این بیماری دارد که تا آن زمان شرایط چگونه باشد.

وی درباره زمان برگزاری اردوهای ناشنوایان گفت: سعی ما بر این بود که در خرداد اردوهای خود را آغاز کنیم که متاسفانه هنوز هیچ مجوزی از وزارت ورزش برای برگزاری اردوها دریافت نکرده‌ایم و همچنان منتظر هستیم تا وزارت ورزش اجازه برپایی اردوهای تیم ملی را به ما بدهد.

رییس فدراسیون ناشنوایان اضافه کرد: طی صحبتی که با علی نژاد معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش داشتم به من تاکید کرد که هنوز مجوزی برای برگزاری اردوها به صورت متمرکز داده نشده و ورزشکاران همچنان باید تمرینات خود را به صورت غیرمتمرکز ادامه دهند تا شرایط به حالت عادی برگردد.

تیشه‌گران افزود: هر چند وزارت ورزش مجوز برگزاری تمرینات در رشته‌های انفرادی را داده است و ورزشکاران می‌توانند با حضور در سالنها به تمرینات خود بپردازند اما چون اجازه برگزاری اردوها را نداریم فعلا تمام فعالیت‌های ورزشی ناشنوایان تعطیل است تا ببینیم چه زمانی اجازه برگزاری اردوها از سوی وزارت ورزش صادر خواهد شد.

وی در پایان از به تعویق افتادن مسابقات جهانی فوتبال ناشنوایان خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقات جهانی فوتبال ناشنوایان قرار بود شهریور در کره برگزار شود که از سوی فدراسیون جهانی زمان این مسابقات به دلیل ویروس کرونا تغییر کرد و به آبان ماه موکول شد.

 

منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است