رضایی: هنوز فدراسیونی برای برگزاری اردوی پارالمپیکی‌ها اعلام آمادگی نکرده است

رضایی: هنوز فدراسیونی برای برگزاری اردوی پارالمپیکی‌ها اعلام آمادگی نکرده است

22 خرداد 1399

هنوز از هیچ فدراسیونی برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی نامه‌ای دریافت نکرده‌ایم، گفت: تا ۲۵ خرداد فدراسیونها فرصت دارند تا اسامی ورزشکاران و مکان برگزاری اردوها را به کمیته ملی پارالمپیک اعلام کنند و عجله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

هادی رضایی، اظهار کرد: برای برگزاری اردوهای پارالمپیکی در رشته‌هایی که ورزشکاران پارالمپیکی شانس کسب مدال طلا در توکیو دارند طی نامه‌نگاری که داشتیم از فدراسیونها درخواست کردیم که اسامی ورزشکاران، مربیان و مکان‌های سفیدی که امکان برگزاری اردو در آنها وجود دارد را تا ۲۵ خرداد اعلام کنند تا هر چه سریعتر نسبت به برگزاری اردوهای پارالمپیکی اقدام کنیم که البته تا این لحظه هنوز لیستی از فدراسیونهایی که رشته‌های پارالمپیکی را تحت پوشش دارند، دریافت نکردیم.

وی از عقد تفاهمنامه همکاری با ۳ فدراسیون جانبازان و معلولان، قایقرانی و نابینایان و کم‌بینایان خبر داد و گفت: این تفاهمنامه همکاری در راستای حمایت کامل کمیته ملی پارالمپیک از فدراسیون‌ها برای برگزاری دوره‌های آموزشی، استعدادیابی، توسعه ورزش همگانی و... است که تا ظرف ۱۰ روز آینده با تمام فدراسیونهایی که ورزش های پارالمپیکی را تحت پوشش دارند این تفاهمنامه بسته خواهد شد.

رضایی همچنین درباره حمایت مالی کمیته ملی پارالمپیک برای پیگیری تمرینات آماده‌سازی زهرا نعمتی در کیش، افزود: برای برپایی تمرینات زهرا نعمتی که یکی از شانس‌های کسب مدال طلا در تیروکمان است، باید فدراسیون اسم ورزشکار و مکان برگزاری اردو را به ما اعلام کند تا ما نسبت به برگزاری اردو در کیش یا هر مکان دیگری که سفید اعلام شده اقدام کنیم، اما هنوز هیچ درخواستی از فدراسیون تیروکمان دریافت نکرده‌ایم.

دبیر کل کمیته ملی پارالمپیک در پایان درباره بلاتکلیفی پاراتکواندوکاران و اخذ مجوز از سوی ستاد ملی کرونای وزارت ورزش برای برگزاری اردو، اظهار کرد: تکواندو و جودو چون جزو رشته‌های برخوردی هستند، برای برگزاری اردوهای خود باید از ستاد مقابله با کرونا وزارت ورزش مجوز دریافت و سپس اقدام به برگزاری اردو کنند. به هر صورت ما مشکلی برای برگزاری اردوها نداریم و هر فدراسیونی که به ما لیست اعلام کند اردو را برگزار خواهیم کرد و حمایت همه جانبه از فدراسیون مربوطه خواهیم داشت.

 

منبع: ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است