پیگیری تمرینات زهرا نعمتی در کیش با هزینه کمیته ملی پارالمپیک

پیگیری تمرینات زهرا نعمتی در کیش با هزینه کمیته ملی پارالمپیک

19 خرداد 1399

زهرا نعمتی که سومین حضور خود در بازی‌های پارالمپیک را قطعی کرده است از اول تیرماه و با حمایت مالی کمیته ملی پارالمپیک تمرینات آماده‌سازی‌اش را در جزیره کیش پیگیری می‌کند.

از جمله پارالمپین هایی که برای بازی های توکیو کسب سهمیه کرده و کمیته ملی پارالمپیک هم روی سهمیه او به عنوان یکی از شانس های مسلم مدال طلا حساب باز کرده، زهرا نعمتی است.

این پاراکماندار سال گذشته از حضور در میادین انتخابی برای المپیک توکیو نتوانست صاحب سهمیه شود اما از اولین اعزام به رقابت های انتخابی پارالمپیک سهمیه این بازی ها را برای خود قطعی کرد.

نعمتی که در دو پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن و ۲۰۱۶ ریو به عنوان قهرمانی دست یافت، طی ماه های گذشته با وجود شرایط کرونایی کشور و به صورت جسته گریخته در کیش تمرین داشت اما طبق مصوبه کمیته ملی پارالمپیک قرار است وی از اول تیرماه تمریناتش را به صورت مدون و انفرادی در این جزیره دنبال کند.

کیش جزو مناطقی است که از حیث کرونا و گستردگی آن سفید اعلام شده است. از آنجا که بر اساس مصوبه کمیته ملی پارالمپیک، زهرا نعمتی یکی از طلایی های مسلم در کاروان اعزامی به توکیو  به حساب می آید، می تواند در این جزیره و با حمایت مالی این کمیته تمرین داشته باشد. بنابراین هزینه دور جدید تمرینات زهرا نعمتی در کیش برای اسکان، تعذیه و ... به صورت کامل توسط کمیته ملی پارالمپیک پرداخت می شود.

 

منبع: مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است