هادی رضایی از دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک می‌رود؟

هادی رضایی از دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک می‌رود؟

31 خرداد 1399

هادی رضایی استعفای خود از دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک را اعلام کرده اگر چه به نظر می‌رسد با این تصمیم اعلام موافقت نشده است.

اعلام استعفای هادی رضایی از دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک در نشست هفته گذشته هیات اجرایی و هیات رئیسه این کمیته مطرح شد که البته با مخالفت دیگر اعضا همراه بود.

با این حال هادی رضایی از آن روز در محل کار خود در ساختمان کمیته ملی پارالمپیک حاضر نشده و حتی تهران را ترک کرده و در مشهد به سر می برد.

دبیرکل مستعفی کمیته ملی پارالمپیک البته کماکان در رابطه کاروان پارالمپیک و برنامه های مصوب برای ورزشکاران این کاروان پاسخگو است اما به نظر می رسد تصمیمش برای جدایی از ترکیب هیات رئیسه و اجرایی قطعی است اگر چه تمایلی به اظهار نظر در این زمینه ندارد.

کسب اطلاع کرده که هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک خواستار بازگشت هادی رضایی هستند و به همین دلیل فعلا هیچ مقام رسمی استعفای وی را تایید نکرده است. گفته می شود تا اواسط هفته جاری تکلیف این موضوع نهایی خواهد شد.

هادی رضایی که نزدیک به چهار دهه فعالیت در ساختار ورزش جانبازان و معلولان را در کارنامه دارد از فروردین ماه سال گذشته متصدی دبیرکلی کمیته ملی پارالمپیک شد. گفته می شود برخی اختلاف نظرها با محمود خسروی وفا دلیل تصمیم وی برای استعفا بوده است.

 

منبع: مهر

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است