وزنه بردار پارالمپیکی: مسئولان ما را رها کردند و تکلیف خود را نمی دانیم

وزنه بردار پارالمپیکی: مسئولان ما را رها کردند و تکلیف خود را نمی دانیم

27 تیر 1399

وزنه بردار پارالمپیکی شانس کسب مدال طلا گفت: با وجود این که یکی از امیدهای کسب مدال طلا در دسته ۸۰ کیلوگرم هستم اما مسئولان ما را فراموش کردند و در بلاتکلیفی قرار دارم.

روح الله رستمی ، اظهار کرد: در اوایل سال که هنوز بیماری کرونا خیلی جدی گرفته نشده بود به دلیل تعطیلی اردوها مجبور بودم تمرینات حرفه ای خود را در باشگاه انجام دهم که همین مساله سبب شد تا به بیماری کرونا مبتلا شوم. الان نیز که هر از چند گاهی  باشگاه ها باز می شود از ترس این که دوباره به این بیماری مبتلا نشوم، برای انجام تمرینات به باشگاه نمی روم، البته چون امکانات ندارم واقعا نمی دانم برای حفظ آمادگی خود چیکار کنم. هرچند طی تماسی که میرشفیعی دبیر انجمن وزنه برداری با من داشت این قول را داد که فردا شنبه وسایل وزنه برداری از جمله، میز، وزنه و میله در اختیار من قرار خواهد داد.

وی گفت: بعد از مسابقات جهانی قزاقستان اردوهای وزنه برداری تعطیل شد و تقریبا نزدیک به یک سال است که رها شده ایم و تکلیف خود را نمی دانیم. البته من نگران افت رکوردم نیستم و با شروع تمرینات حرفه ای دوباره به رکورد قبلی خود باز می گردم، نگرانی من از بلاتکلیفی است که دچار آن هستیم و نمی دانم آیا بازیهای پارالمپیک برگزار خواهد شد یا خیر؟

رستمی تصریح کرد: با وجود این که در دسته ۸۰ کیلوگرم یکی از شانس های کسب مدال طلا در پارالمپیک توکیو هستم، از ابتدای سال تا به الان تنها دو بار حقوق به مبلغ ۵ و ۵میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دریافت کردم و دیگر هیچ حمایتی از من انجام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این که یکی از امیدهای کسب مدال طلا هستم اما از لحاظ حقوقی و امکانات جانبی شرایط به گونه ای نیست که با خیال راحت تمرکزم را بر روی ورزش حرفه ای معطوف کنم. 

رستمی افزود: متاسفانه به حال خود رها شده ایم و کسی سراغی از ما نمی گیرد که بگوید در چه وضعیت و شرایطی قرار دارید. به جز زمانی که به بیماری کرونا مبتلا شدم و هر از چند گاهی تماسی از سوی فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک صورت می گرفت تا در جریان وضعیت من قرار بگیرند بعد از آن زمان تا به الان هیچ تماسی نه از سوی رییس انجمن وزنه برداری، سرمربی تیم ملی و نه از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان نداشتم و فکر می کنم بعد از بهبودی از این بیماری خیالشان راحت شده که هنوز زنده ام.

وزنه برداری پارالمپیکی دسته ۸۰ کیلوگرم در پایان اظهار کرد: مسئولان باید تکلیف ما را مشخص کنند که اگر قرار نیست بازیهای پارالمپیک توکیو برگزار شود، حداقل خود را تحت فشار تمرینات سنگین قرار ندهیم و هدف گذاری خود را برای بازیهای پاراآسیایی ۲۰۲۲ قرار دهیم.

 

منبع:  ایسنا

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است