به همت گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران و مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛

به همت گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران و مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد؛

کارگاه آموزشی «آشنایی با بورس اوراق بهادار و بازار سرمایه» برگزار می‌شود 

1 مرداد 1399
کارگاه آموزشی آشنایی با بورس اوراق بهادار و بازار سرمایه به همت گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران و مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد  برای افراد دارای معلولیت برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی مجتمع رعد؛ این کارگاه با هدف آشنایی و آموزش افراد دارای معلولیت با روش‌های مدیریت سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی به حضور کارشناسان خبره گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران برای توان یابان مراکز آموزشی نیکوکاری رعد در سایر استان ها و شعبات جامعه معلولان ایران در سراسر کشور برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش؛ این دوره با استفاده از شیوه های آموزشی از راه دور مبتنی بر بستر اینترنت نکات لازم در زمینه بورس به کارآموزان، آموزش داده می‌شود.

سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل "آموزش اولیه معامله گری"،"تحلیل بنیادی"،"تحلیل تکنیکال" می باشد.

 شرکت کنندگان پس از ثبت نام و انجام ازمون ورودی در صورت کسب حد نصاب لازم می توانند در دوره تخصصی بورس در مجتمع رعد شرکت نمایند.


براساس این گزارش، علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند از تاریخ 1 تا 6 مرداد به نشانی اینترنتی صفحه ثبت نام در لینک زیر مراجعه نمایند.


همچنین آزمون دوره مقدماتی در تاریخ 12 مرداد به صورت آنلاین برگزار خواهد شد و محتوای آموزشی دوره مقدماتی و نحوه شرکت در آزمون در همین سایت در روز ۸مرداد اعلام خواهد شد.

لینک ثبت نام :   https://survey.porsline.ir/s/2cBgdd1/



 

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است