ارسال تجهیزات برای ملی پوشان شانس مدال طلا در پارالمپیک

ارسال تجهیزات برای ملی پوشان شانس مدال طلا در پارالمپیک

6 مرداد 1399 معاون ورزش قهرمانی و همگانی فدراسیون جانبازان و معلولین گفت: ملی‌پوشانی که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک را دارند از نظر وسایل ورزشی مورد حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار می‌گیرند.

محمدرضا گلشنی در خصوص درباره حمایت از ورزشکاران پارالمپیکی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد توکیو ۲۰۲۰ و مجوزهای صادر شده از سوی ستاد عالی پیشگیری از بیماری کرونا، ورزشکاران رشته های انفرادی که شانس کسب مدال طلا هستند به صورت غیر متمرکز در استان های خود تمرینات شان را زیر نظر کادر فنی تیم های ملی پیگیری می‌کنند که نتایج فعالیت آنها به صورت هفتگی مورد ارزیابی قرار می گیرد.به منظور تجهیز ورزشکاران، مقرر گردید بر اساس مصوبات ستاد بازی های پارالمپیک۲۰۲۰، ملی پوشانی که شانس کسب مدال طلا در پارالمپیک را دارند از نظر وسایل ورزشی مورد حمایت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک قرار گیرند.

 وی ادامه داد:  بر همین اساس تجهیزات نیاز ساره جوانمردی ملی پوش پاراتیراندازی، حامد امیری ملی پوش پارادوومیدانی، سیدحامد صلحی پور و روح اله رستمی ملی پوشان پارا وزنه برداری بررسی شده و برای آنها ارسال خواهد شد.

 گلشنی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین خاطرنشان کرد: درباره حمایت دیگر ورزشکارانی که شانس کسب مدال نقره و برنز هستند، منتظر تصمیم و پاسخ کمیته ملی پارالمپیک هستیم تا اقدامات لازم را بر اساس مصوبات اتخاذ کنیم. ورزشکاران به صورت غیر متمرکز در حال تمرین می باشند و کلیه موارد تحت نظارت فدراسیون و کمیته ملی پارالمپیک است.

 

منبع:  فارس

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است