مرادی: کاری نکردیم که به کمیته انضباطی برویم

مرادی: کاری نکردیم که به کمیته انضباطی برویم

ما را از چه می‌ترسانند؟

14 مرداد 1399 پارالمپیکی وزنه برداری کشورمان گفت: چه کاری کردیم که برای ما جلسه کمیته انضباطی تشکیل بدهند؟

نادر مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی، در خصوص آغاز تمرینات در سالن وزنه‌برداری فدراسیون جانبازان و معلولین، اظهار داشت: مسئولان در نهایت تصمیم گرفتند امکانات را در اختیار ورزشکاران پارالمپیکی بگذارند چون تجهیزات به ما ندادند تا خودمان تنهایی تمرین کنیم؛ حرفی که دو ماه پیش تکرار می‌کردیم. حالا به این نتیجه رسیدند که امکان تمرین در سالن برای ما بهتر است. ورزشکاران می‌توانند با مراجعه به فدراسیون از امکانات این مجموعه استفاده کنند.

نایب قهرمان بازیهای پاراآسیایی جاکارتا با اشاره به نظر مسئولان در خصوص مصاحبه‌های ورزشکاران، تاکید کرد: مسئولان فکر کردند با این مصاحبه قصد باج خواهی داشتیم ولی ورزشکار خارج از اردو در اختیار خودش است. نباید برای هر کاری از فدراسیون جانبازان و معلولین و کمیته ملی پارالمپیک اجازه گرفته شود.

وی در پاسخ به این سوال که مسئولان، جلسه کمیته انضباطی برای مصاحبه‌های پارالمپیکی برگزار می‌کنند؟ گفت: چرا باید برای ما جلسه کمیته انضباطی تشکیل بدهند؟ فقط واقعیت ها را گفتیم. از چه می‌خواهند ما را بترسانند. کار اشتباهی نکردیم و فقط خواسته خود را با مصاحبه به گوش مسئولان رساندیم چون آنها را نمی بینیم که حرف هایمان را بزنیم.

مرادی درباره پاسخ به این سوال که حقوقی برای شما در نظر گرفته شده است؟ عنوان کرد: طبق مصوبه ستاد ملی بازیهای پارالمپیک، فقط به ورزشکاران طلایی حقوق می دهند. ورزشکاران شانس مدال نقره و برنز پولی دریافت نمی‌کنند. از زمانی که کرونا آمد و باشگاهها تعطیل شد، چند ماه خانه نشسته بودم و نمی‌توانستم به سرکار و تمرین بروم. بهترین کار در اوقات فراغت این بود که پولی دربیاورم و مسافرکشی کنم. این مسئله یک چیز شخصی است. مسافرکشی شغل ثابت نیست که دائمی درآمدزایی کنم.

وی در خصوص پیگیری تمریناتش در سالن وزنه برداری جانبازان و معلولین، خاطرنشان ساخت: از چهارشنبه هفته گذشته با رعایت نکات بهداشتی حداکثری، در این سالن به همراه روح الله رستمی تمرین کردیم. علی اصغر رواسی (سرمربی تیم ملی) و علی فخرآور (مربی تیم ملی) در این تمرین حضور داشتند.

نظرات

تا کنون نظری برای این مطلب درج نشده است.

درج نظر

ثبت نظر
عضویت در خـبـرنـامـه رعــد
لطفا ایمیل و شماره موبایل را وارد کرده و
دکمـه ثـبـت عـضـویـت را کلیـک نمایید.
کلیه حقوق وبسایت متعلق به موسسه رعد است